Збут української органічної ягоди на ринок Європи і не тільки
Привабливі перспективи можуть відкритися перед українськими виробниками органічних ягід у плані збуту продукції до ряду країн. Ідеться не лише про європейські ринки. Про те, який ринок для нас може бути найбільш вигідним, і чому він для багатьох поки залишається мрією, розповідає EastFruit.
Найбільш відомим і великим ринком органічної продукції є Німеччина, але потрапити на нього не так просто, оскільки в цій країні встановлено ряд правил, спрямованих на захист власного виробника. Про це під час бізнес-форуму «Органічний ягідний бізнес: помилки 2018 і перспективи 2019» заявив власник компанії Vinaigrette LLC Максим Кулик.
Простішим способом може здатися проникнення на ринок Німеччини через мережу супермаркетів, але там діє своя цінова політика, вимоги до якості продукції і сертифікації, і найбільше, через що український виробник може там не витримати сьогодні, − необхідність забезпечувати великий обсяг поставок. Подолати це можливо, об’єднавшись в кооператив.
Іншим привабливим ринком є Франція. На нього потрапити простіше, але логістика є складнішою: вантаж ітиме на день довше, ніж до Німеччини, а отже − збільшується навантаження на ягоди.
Третім напрямком є країни Південно-Східної Азії. Щоправда, доставити продукцію на цей ринок можна тільки авіатранспортом, але витрати фактично відшкодовуються за рахунок високої ціни реалізації: вона там в кілька разів вище ніж в Європі.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!