Завжди Кока-Кола: глобальна компанія змінює власну бізнес-стратегію
98 % населення планети знає про бренд Кока-Кола
Світова галузь безалкогольних напоїв демонструє приблизно 4 % зростання щорічно. Збільшується асортимент безалкогольної продукції, споживання солодких напоїв без газу. Є зростаючий попит на зменшення цукру в напоях. Споживачі прагнуть різноманітності й демонструють прихильність до багатьох смаків. Зміни уподобань і стилю споживчої поведінки у сучасному світі трансформують глобальний ринок напоїв та його визнаних лідерів. Всесвітньо відомий бренд Кока-Кола розвиває світові тренди та забезпечує вибір споживачам. Компанія Кока-Кола запроваждує зміни у глобальну бізнес стратегію. Ці зміни насамперед стосуються зміщення акцентів з власне напою і бренду Coca-Cola у бік зростання важливості самої компанії, як виробника найрізноманітніших напоїв.
Довгий час світові продажі напою Coca-Cola становили 100% прибутків однойменної компанії. Зараз це лише 50%.
Решта 50 % надходять від реалізації інших продуктів. Ще 15 років тому негазовані напої складали лише 10% бізнесу лідера індустрії. Сьогодні це вже 30%. Нинішній президент компанії Джеймс Квінсі переконаний, що успішним у цьому бізнесі можна бути, лише маючи широкий та комерційно привабливий портфель брендів. Стратегія бізнесу змінилася.
“Відтак тепер Кока-Кола – це не виробник лише одного напою. Сьогодні у світі наша Компанія виробляє приблизно 3900 найменувань та близько 400 брендів напою. Адже смаки людей ускладнюються та індивідуалізуються. Час онотипності у напоях минає. В Україні ми також максимально намагаємося задовольнити потреби наших споживачів газованих, енергетичних напоів, соків, води та готового до вживання чаю. Більше того,Кока-Кола надалі виводитиме на ринок нові види продуктів у різних типах упаковкита за різними варіантами смаку і калорійності. Більше смаків – більше можливостей – повідомила сьогодні Олеся Жулинська, директор зі звязків з громадськістю Компанії “Кока-Кола Україна”.
Сьогодні, 28-го листопада журналіснати SEEDS.org.ua на власні очі побачили виробничі потужності заводу “Кока-Кола Беверіджиз Україна”, який знаходиться поблизу м.Бровари на Київщині.
Ми оглянули зокрема системи постачання природної артезіанської води, що є основою усіх напоїв, які виробляються на українському заводі й ознайомилися з сучасним обладнанням, на якому можна виробляти різні види напоїв. Також побачили пакувальну лінійку всесвітньовідомого бренду.
До речі, в Україні бренд Кока-Кола представлено власне компанією “Кока-Кола Україна” та компанією “Кока-Кола Беверіджиз Україна”. Разом они – Система Компаній Кока-Кола в Україні.
Як відомо, глобальна компанія “The Coca – Cola Company” була заснована у 1886 році. Вона розробляє та реалізує маркетингові стратегії брендів та торгових марок та виробляє для своїх ботлерів сиропи для напоїв під близько 400 брендами. Готовний офіс компанії знаходиться у Атланті ( Джорджія, США).
Coca-Cola – це не лише бренд або напій, це унікальна система із більш ніж 300 компаній, що працюють у понад 200 країнах світу.
В Україні компанія “Кока-Кола” працює 25 років – з 1992. Перший завод відкрився у Львові в 1994 році, а вже у 1998-му на повну потужність запрацював новозбудований завод компанії “Кока-Кола Беверіджиз Україна” біля міста Бровари, на Київщині.
Сьогодні у Системі Компаній Кока-Кола в Україні працює 1650 працівників. Серед контрагентів Кока-Кола – 1400 українських постачальників, що працюють у галузях виробництва цукру, пакувальних і полімерних матеріалів, сокового концентрату і багато інших. Продукцію Кока-Кола продають 87 000 українських магазинів та ресторанів.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!