Завдяки квесту і соцмережам фермер з-під Полтави продав врожай моркви вдвічі дорожче
Сергій Марченко — рекрутер, підбирає персонал для роботодавців. Купив у селі на Полтавщині хату й вирішив, що не гуляти ж городу. Й засадив його морквою.
Городина — довга й пахуча, бо закордонна, власник городу насіння купував у французької фірми. Як овоч росте — постив сторіс у соцмережі.
“Людям подобаються історії. Люди люблять історії веселі, цікаві. Я їм дав історію. Вони дали гроші за моркву”, – каже Сергій Марченко.
І до підписників звертався не дати згнити моркві й купити її за спеціальною схемою: записуєшся в ґуґл-формі, гроші переказуєш на картку і приходиш у зазначений день у зазначене місце. Під постом — тисяча лайків, сотня коментарів, і замовлень, що за раз не довезти.
Моркву для фоловерів рекрутер возить “Мерседесом”. Якщо скласти заднє сидіння, то влазить 50 мішків. Овоч підписники розбирають у центрі Києва.
Ціна моркви із соцмережі – 10 гривень за кілограм, у магазині можна купити вдвічі дешевше. Але покупці керуються іншим.
“Формат дуже цікавий. Я й захопився”, – каже один із покупців.
Заробленого вистачить, аби розрахуватися з людьми, що моркву збирали. Але морквяний запал у пана Сергія не згасає, фоловерам обіцяє наступного року чавити ще й морквяний сік.
Цьогоріч французький овоч не товарного вигляду теж не пропаде — його з’їдять корови.
SEEDS.org.ua за інформацією ТСН
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!