Заради своєї ніші навіть картопля може стати “sexy”
Все частіше бренд продукції грає важливу роль в підвищенні довіри споживача, але для впізнаваності потрібне активне інформаційне та маркетингове просування. Про це розповіла учасникам зустрічі Agridiscussion club в American Councils Ukraine Катерина Звєрєва, засновник агромедіа-агенції Sapienza, консультант ФАО і директор з розвитку Української плодоовочевої асоціації.
“Можна будь-який продукт зробити привабливим, підкресливши його унікальні і сильні сторони. Як приклад наведу слова директора “Агріко Україна” Миколи Гордійчука, який розвиває в Україні бренд картоплі кулінарних сортів, який за його словами, може бути “sexy” і продаватися за преміум-ціною, бо має преміальну якість, привабливо упакований, а також має цікаву історію походження”, – зазначає Катерина Звєрєва.
“Важливо знайти свою нішу, свій “блакитний океан”.
Як це зробила канадська компанія The little pоtato company. Компанія знайшла свою нішу і з картоплі дрібного калібру, яку більшість фермерів не можуть продати і або викидають або віддають на корм тваринам, зробили продукт преміум-сегменту.
У красивій упаковці, придатній для приготування в мікрохвильовій печі і барбекю, з пряними травами, часником і маслами ця компанія продає свою продукцію в кілька разів дорожче. The little pоtato company зайняла нішу, як на внутрішньому ринку, так і зовнішньому, і експортує свою картоплю до США”, – розповіла Катерина Звєрєва.
Дізнавайтеся більше про новітні ідеї, тренди та технології агробізнесу на конференції від агромедіа-агентства Sapienza “Збільшення прибутків в агробізнесі“, яка відбудеться 29 жовтня у Міжнародному Виставковому Центрі.
SEEDS.org.ua за інформацією Sapienza
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!