Закарпаття вийшло з «червоної» зони і покликало на гостини весь світ
У мережі з’явився відеоролик «Давай вже, їдь до Ужгорода». Робота знайомить з історією міста, демонструє цікаві ужгородські локації, кухню, крафтову продукцію та запрошує туристів відвідати це дивовижне місце.
Ідея створення такого відео запрошення туристів до Ужгорода належить БО «Фонд Андрія Півня». Засновник фонду Андрій Півень каже, український турист не менш вибагливий, аніж іноземний. І якщо ми хочемо, аби наше місто розвивалося, зокрема й у туристичному напрямку, Ужгороду потрібна промоція.
«Наше місто – без перебільшення унікальне і особливе. Нам є що показати, чим здивувати та захопити гостей. І це не тільки красиві локації чи цвітіння сакур. Культура, колорит, кухня і, найперше, люди, їх відкритість та гостинність.
Я переконаний на всі 100 у потенціалі Ужгорода, як туристично привабливого міста. Тому ми з командою Фонду вирішили створити таку відео візитівку Ужгорода, яка б кликала, заманювала до нас туристів. Ми хотіли, аби кожен, хто побачить це відео, подумав: треба їхати, хочу побачити цю красу на власні очі» – каже Андрій Півень, засновник фонду.
Відеоролик «Давай вже, їдь до Ужгорода» доступний українською та англійської мовами. Відтак, орієнтований запросити до міста не тільки українського туриста.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!