Задля формування культури споживання лохини в Україні проект Blueberry-52 проведе промо-акції в мережі «METRO Cash&Carry»
Українська ягідна компанія «Блу Беррі» спільно з нідерландською компанією «ABB Growers» в рамках реалізації спільного проекту Blueberry-52, ідеєю якого є забезпечення українського споживача якісною свіжою лохиною протягом усього року, проводять промо-акцію з популяризації даної ягоди в мережах супермаркетів «METRO Cash&Carry».
Як повідомили SEEDS в компанії «Блу Беррі», промо-акція проходить 14-15-16 травня.
Наразі покупцям, в рамках проекту, що стартував в січні поточного року, пропонується свіжа ягода виробництва Іспанії, представлена під ТМ B-Berry, а з червня, коли настане сезон місцевої продукції, компанія «Блу Беррі» буде постачати свіжу ягоду під TM BlueBerry Club.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!