Яєчні баталії в українських супермаркетах
Постачальники і виробники курячого яйця пропонують торговим мережам закуповувати цю продукцію з квітня по цінам, які перевищують нинішній рівень на 47%. Про це повідомила компанія “АТБ-Маркет”, яка продовжує відкрито публікувати на своєму сайті цінові пропозиції постачальників і виробників, щоб уникнути звинувачень в необґрунтованому підвищенні цін.
“Станом на 27 березня 2020 року всі виробники курячого яйця в Україні заявляють про підвищення цін з 01 квітня 2020 р до + 47% від поточних закупівельних цін. Компанія АТБ веде переговори з виробниками про недопущення такого підвищення.
На поточний момент роздрібна ціна в АТБ на яйця курячі залишається без змін”, – повідомляється сайті мережі АТБ, яка оприлюднила листи таких постачальників як ТОВ “АВІС-Україна”, ТОВ “Інтер-Запоріжжя”, ТОВ “Імперово Фудз”.
Нещодавно директор АТБ Борис Марков повідомляв, що виробники яєць попередили мережу про планове підвищення цін. Тоді ж керівник мережі повідомив, що компанія починає регулярне оприлюднення цінових пропозицій постачальників, щоб покупці могли зрозуміти, через що насправді підвищуються ціни на продукти харчування в роздрібних мережах.
АТБ поряд з іншими представниками мереженого ритейлу як NOVUS, Ашан, METRO Cash & CarryUkraine, Сільпо, BILLA, VARUS, ЕКО маркет, Велика Кишеня, Велмарт піддавалася звинуваченнями в необґрунтованому підвищенні цін.
SEEDS.org.ua за інформацією УНН
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!