Як збільшити термін зберігання кондитерської продукції: нюанси використання технології МГС
Чи можливо збільшити термін зберігання кондитерської продукції удвічі? Так, це стало можливим завдяки доопрацюванню та застосуванню технології модифікованого газового середовища (МГС), що до недавнього часу широко використовувалася в м’ясному і молочному бізнесі для упаковки рибних і м’ясних продуктів та готових страв. Наразі дана технології активно впроваджується в кондитерському бізнесі і, за словами керівника компанії «Тарта» Андрія Прохорова, дає змогу збільшити термін зберігання продукту з 5 до 12 днів.
Як повідомляє AgriGator, модифіковане газове середовище (МГС) пригнічує ріст бактерій і зберігає мікрофлору продукту на потрібному рівні. МГС складається з тих же газів, що і повітря, але в порівнянні з повітрям пропорції інші, модифіковані. Ця технологія використовується для м’ясних і рибних продуктів, готових страв, та суттєво збільшує термін зберігання продукту.
«Ми розробили, придумали і реалізували концепцію і принцип подачі нашого продукту – це вакуум, в модифікованому газовому середовищі. На етапі упаковки продукції, витягується повністю вся атмосфера, закачується суміш інертних газів. Завдяки цьому, ми продовжили терміни придатності продукту з 5 до 12 днів. Подібна технологія розроблена для сирного бізнесу, для м’ясної, рибної, молочної продукції. Існує унікальна суміш під яловичину, свинину, зелень, сири. Ми цього спочатку не знали. Виявляється, що кожен продукт вимагає своїх унікальних газових сумішей», – розповів Андрій Прохоров.
За словами керівника компанії, загальна сума інвестицій в технологію МГС – 15 млн гривень.
“Рентабельність в цьому бізнесі, як і в хлібному бізнесі – стабільна, але не висока. Завдяки наявності серйозних інвестиційних програм з боку партнерів, ми можемо реалізовувати такі програми. 15 млн грн було інвестовано в модифіковане газове середовище – пакувальну машину, плівки, газ, газові станції», – зазначив Андрій Прохоров.
Наразі технологію МГС в “Тарті” активно використовують при упаковці тортів. Окрім цього, компанія експериментує також і з новими форматами: зокрема, впроваджують свіжі рішення у виробництві кондитерських виробів.
«Ми знайшли нішу для себе – це міні-заварні тістечка. Ми не витримали конкуренції з «БКК», з класичними заварними. Ми придумали інший, менший розмір і це спрацювало», – додав Андрій Прохоров.
За його словами, наразі заварні тістечка – це топовий продукт компанії, дохід з даних виробів становить 20 млн грн у місяць лише по Києву.
Керівник “Тарти” також зазначив, що сьогодні українці вибирають звичайні, традиційні кондитерські вироби.
“Робота в мас-маркеті має деякі зобов’язання по зберіганню продуктів, з транспортування – це все терміни, технології, повернення. Це складно реалізувати у мас-маркеті” – додав Андрій Прохоров.
“Печиво «Горішки» – це приклад того, що українці хочуть прості, смачні, з натурального згущеного молока кондитерські вироби. Майбутнє за звичайними, традиційними рецептами, які знайомі нам з дитинства. Ми не очікували, що, створивши звичайний “радянський” продукт ми отримаємо такий результат. Але це був справжній успіх. Сьогодні у нас проблема – ми не встигаємо виробляти об’ємів, яких потребує ринок” – зазначив керівник “Тарти”.
За словами Андрія Прохорова, успіх даного продукту пояснюється тим, що компанія не заощадила на головній складовій печива “Горішки”, – згущеному молоці, та сьогодні використовує лише натуральні продукти.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!