Як два львівських куми навчилися заробляти на шкварках
Два куми зі Львова Михайло Гузаревич і Юрій Мацерук створили бренд домашніх леґумінів “Шкварка”. Роблять пальцьопхану ковбасу не гіршу за італійську салямі і відроджують старовинні рецепти.
“Вареники, бульба, галушки, каша… Без шкварок це повсякденність, із шкварками – свято!” – кажуть засновники.
Вони так любили готувати, що перетворили це на бізнес. Справу починали “з нуля” без стартового капіталу. Склались на оренду будиночка на різдвяному ярмарку.
Звідти прийшли перші клієнти, а решта – із соцмереж. Взяли в команду друзів і родичів, але не пошкодували. Вже чотири роки готують сиров’ялені ковбаси, копченості та сири.
“Для нас важливо поширити і відновити українські делікатеси. Це наша спадщина, про яку ми майже забули”, – каже Михайло Гузаревич.
SEEDS.org.ua за інформацією ШоТам
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!