Яблука з України здобули популярність в Таджикистані, хоч офіційно їх туди вже давно не завозили

0 701

 Українські яблука стали доволі популярними серед споживачів Таджикистану. На оптових та роздрібних ринках тут нерідко можна побачити свіже яблуко у фірмовій коробці від українських садівників, пише SEEDS.

Серед брендів, ящики з яблуками яких часто можна побачити у Таджикистані, вирізняється український бренд Bukovita, від компанії «Дністровські сади» із Чернівецької області.

Читайте також: Львівщина – один з найперспективніших регіонів України для розвитку садівництва

Однак за інформацією аналітиків EastFruit, є один нюанс, який не дозволяє на 100% стверджувати, що це справді яблука з України. За даними офіційної статистики, Україна взагалі не поставила жодного кілограма яблука до Таджикистану за останні п’ять років.

«Тим не менш, ми впевнені на 99%, що це справді українське яблуко, і ось чому. За даними представників оптової торгівлі Узбекистану та Таджикистану, ці країни активно торгують між собою, причому не лише власною, а й імпортною продукцією. Основна частина імпортної продукції надходить на ринки Таджикистану через оптовий ринок Ташкента Food City. І це не лише українські яблука, а й продукція з Ірану, Молдови, Польщі та інших країн», – нагадують аналітики EastFruit.

На їх думку, оскільки Україна є одним із найбільших постачальників яблука на ринок Узбекистану, згідно з уже офіційною статистикою цієї країни, то це є непрямим підтвердженням факту реекспорту. Представники торгівлі кажуть, що продукція з Узбекистану до Таджикистану надходить дуже дрібними партіями, що дозволяє уникнути декларування та оподаткування.

До речі, яблука червоних сортів у чорних ящиках від бренду Bukovita залишаються популярними у Таджикистані вже не перший рік, і, за словами трейдерів, дуже добре продаються. Тому попит на них залишається високим.

На оптових ринках Таджикистану ці яблука закуповують навіть представники мереж супермаркетів Таджикистану. Тому, навіть якщо Bukovita не експортувала жодного ящику своїх яблук до Таджикистану, то цей бренд цілком може бути представлений у місцевих мережах супермаркетів.



Запрошуємо фахівців аграрного бізнесу взяти участь у ювілейній конференції

«Прибутковий агробізнес 2025: Освіта. Технології. Фінанси».

Конференція відбудеться 12 лютого 2025 року в рамках виставки “АГРОВЕСНА“ об 11:30 у Київському МВЦ в конференц-зоні 3 павільйону.

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

 

 

SEEDS

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!