Херсонські кавуни отримали свій логотип
Географічний бренд “Херсонський кавун”, зареєстрований Міністерством агрополітики України, отримав власний логотип. Подібних брендів в нашій країні поки десять.
Перемогла в конкурсі на кращий логотип саме для херсонського кавуна Вікторія Кулакова (дизайн-студія Victory House).
“Ідея народилася з перших хвилин. Я родом з жаркого херсонського степу, працюю з місцевими підприємцями та фермерами з 2012 року, обожнюю сонце і сонячну ягоду повну солодкої води. Звідси і концепція про поєднання в знаку води і сонця Херсонщини”, – розповідає засновниця дизайн-студії Victory House Вікторія Кулакова.
Логотип містить кілька значень-символів:
-
- Спіраль – стилізований хвостик кавуна, водночас – солярний знак, який вказує на географічне розташування – Південь. Також спіраль є головним елементом територіального логотипу Херсонського регіону – “Скіфське сонце”, символ якого взято з орнаментів народів, що населяли Південь України.
- Хвилясті смуги – це і відтворення малюнку шкірки кавуна, і природні води, якими багата Херсонщина (річка Дніпро, Дніпровські плавні, узбережжі Чорного та Азовського морів).
- М’які плавні форми – це традиційний підхід в південних орнаментах ремісників (вишивка, різьблення), коли в інших регіонах країни більше використовуються геометричні орнаменти.
- Шрифт використаний прямий рубаний, з м’якими вигинами, таким чином на контрасті підкреслює м’які форми візуального знака і разом з цим буде легко читатися в малих розмірах.
Про це йдеться в повідомленні компанії-розробника знака Victory House на сторінці в Facebook.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!