Херсонські кавуни отримали свій логотип

0 239

Географічний бренд “Херсонський кавун”, зареєстрований Міністерством агрополітики України, отримав власний логотип. Подібних брендів в нашій країні поки десять.

Перемогла в конкурсі на кращий логотип саме для херсонського кавуна Вікторія Кулакова (дизайн-студія Victory House).

“Ідея народилася з перших хвилин. Я родом з жаркого херсонського степу, працюю з місцевими підприємцями та фермерами з 2012 року, обожнюю сонце і сонячну ягоду повну солодкої води. Звідси і концепція про поєднання в знаку води і сонця Херсонщини”, – розповідає засновниця дизайн-студії Victory House Вікторія Кулакова.

Логотип містить кілька значень-символів:

    • Спіраль – стилізований хвостик кавуна, водночас – солярний знак, який вказує на географічне розташування – Південь. Також спіраль є головним елементом територіального логотипу Херсонського регіону – “Скіфське сонце”, символ якого взято з орнаментів народів, що населяли Південь України.
    • Хвилясті смуги – це і відтворення малюнку шкірки кавуна, і природні води, якими багата Херсонщина (річка Дніпро, Дніпровські плавні, узбережжі Чорного та Азовського морів).
    • М’які плавні форми – це традиційний підхід в південних орнаментах ремісників (вишивка, різьблення), коли в інших регіонах країни більше використовуються геометричні орнаменти.
    • Шрифт використаний прямий рубаний, з м’якими вигинами, таким чином на контрасті підкреслює м’які форми візуального знака і разом з цим буде легко читатися в малих розмірах.

Про це йдеться в повідомленні компанії-розробника знака Victory House на сторінці в Facebook.

 

SEEDS.org.ua   

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!