Вже через 3 роки Україна стане європейським лідером з продажу готових продуктів
На сьогоднішній день в Східній Європі частка продажів готових до вживання продуктів набагато нижче ніж в країнах Західної Європи. Однак незабаром ця ситуація зміниться. Таку думку висловив Іван Філіппов, керівник напряму «Управління торговими марками» ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» в рамках Ukrainian Food Industry Summit 2019. Подробиці читайте на SEEDS.
«Наш побут сьогодні – заморожені продукти. На сьогоднішній день в Україні ще досить мало готових до вживання незаморожених продуктів. Але ця ситуація незабаром змінитися», – висловив упевненість фахівець.
Іван Філіппов навів дані Euromonitor, згідно з якими до 2022 року Україна більше всіх збільшить продажі готових продуктів серед всіх європейський країн – на 9,4% в абсолютних обсягах і на 6% в вартісному вираженні.
У чому ж причини такого зростання?
За словами Івана Філіппова, однією з основних причин є урбанізація – населення у великих містах зростає, міста-мільйонники розростаються ще більше, внаслідок чого велика частина людей починають харчуватися не вдома. Разом з урбанізацією широку популярність набирають онлайн-сервіси доставок продуктів додому.
Також фахівець відзначив такі фактори як зменшення розміру домогосподарств і зникнення такого поняття як «кухарка».
«Зараз багато сімей складаються з двох осіб. Якщо раніше у вас була велика сім’я, де у кожного була своя функція, то зараз цих функцій немає, оскільки вас всього двоє, і хтось повинен брати на себе обов’язки по приготуванню їжі. Люди не хочуть витрачати на це час, і тому готові платити більше, аби це було зручно», – пояснює експерт.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!