Вдалий кейс з реалізації жимолості: продажі в упаковці маленького обсягу
Тетяна Гетьман, керівник аналітичного департаменту ринку «Шувар» під час Міжнародного форуму «S-Fruit Transformation», що відбувся у Києві минулого тижня, навела приклад реального кейса з реалізації жимолості.
«На ринок «Шувар» виробник привіз всього близько 100 кг жимолості. Але ягода була упакована в дуже маленькі блістери, не більше 200 грамів, і ціна була невисокою, близько 30 грн. Жимолость в таких упаковках розлетілася «як гарячі пиріжки». Це можна пояснити тим, що споживачі хочуть нові смаки, і ключову роль зіграв маркетинг, вдала упаковка. Зокрема, пенсіонери купували онукам жимолость як незвичний дарунок».
Однак, на думку Тетяни Гетьман, жимолость важко продавати, коли в наявності багато інших ягід. Хоча жимолость дозріває дуже рано, на цей момент на ринку вже є полуниця та інші імпортні ягоди.
SEEDS.org.ua за матеріалами Инфоиндустрия
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!