Валовий збір лохини в Україні цьогоріч був на третину нижчим від очікуваного
Аналіз обсягів втрат, співвідношення попиту та пропозиції, а також рівня цін на лохину протягом сезону, вказує, що у 2020 році валовий збір лохини в Україні був на 35% нижчим від очікуваного, пише SEEDS.
До того ж в Україні зростає кількість господарств, що реалізують лохину під зареєстрованими торговими марками. Про це повідомляє “Фруктовий Проект ТОВ” на своїй сторінці у Facebook.
«Погодні умови першої половини 2020 року не були сприятливими для українських виробників лохини, адже після теплої зими почалася холодна затяжна вітряна весна з кількома хвилями нічних заморозків та значними коливаннями температури.
У значної кількості виробників через підмерзання були суттєві втрати врожаю. Особливо постраждали насадження, розташовані у низинах. Найбільше від заморозків у 2020 році постраждали сорти Чендлер, Дюк і Патріот», – йдеться у повідомленні.
«Аналіз обсягів втрат, співвідношення попиту та пропозиції, а також рівня цін на лохину протягом сезону, вказує, що у 2020 році валовий збір лохини в Україні був на 35% нижчим від очікуваного.
Зниження обсягу вирощеної продукції склало 400-500 т, а валове виробництво – близько 4 тис. т., незважаючи на продовження вступу у плодоношення молодих насаджень», – пише “Фруктовий Проект ТОВ”.
«Основними каналами продажу ягід лохини на внутрішньому ринку є реалізація оптовим покупцям, на ринки/оптові ринки та мережам супермаркетів.
Зростає кількість господарств, що реалізують лохину під зареєстрованими торговими марками. Серед них: ТМ BigBlue (СВК «Ягідки»), ТМ iBerry (ТОВ «Нікдарія»), ТМ Наша ягода (ТОВ «Бетек»), ТМ U-Berry (ТОВ «Українська ягода»), ТМ Family Garden (ФГ «Фемілі Гарден»), ТМ BlueBerry (ТОВ «БЛУ БЕРРІ»), ТМ StarBerries (ФГ «Грасс Авеню»), ТМ IF Berry та інші», – зазначається у дописі.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!