У Верховній Раді хочуть обмежити використання військової та патріотичної тематики в рекламі та маркетингу. Про це йдеться у відповідному законопроєкті №9128, зареєстрованому у Парламенті, пише SEEDS.
Законопроєкт підготовлено на тлі необхідності перешкодити використання в комерційних цілях подій, під час яких загинули люди, а також унеможливити випадки використання інших чутливих назв, образів та знаків, пов’язаних з опором російській агресії.
«Ідеться про реєстрацію торговельних марок алкогольних напоїв, продуктів харчування, інших товарів, назви акцій для клієнтів, слогани реклами, які застосовують чи обігрують воєнну тематику у необережний, а подекуди і просто у неприпустимий спосіб», — вказано у пояснювальній записці.
Водночас обмеження не поширяться на рекламу кіно-, відео- та видавничої продукції, що присвячена висвітленню подій, пов’язаних зі здійсненням заходів з національної безпеки й оборони, відсічі та стримування російської збройної агресії.
Читайте також: В Україні штрафуватимуть за продаж черемші навіть з власного городу
Ініціаторами закону стали народні депутати Ірина Геращенко, Вікторія Сюмар, Максим Бужанський, Микола Княжицький та інші.
За словами авторів законопроєкту, останнім часом спостерігається експлуатація воєнної тематики в комерційних цілях. В маркетингових комунікаціях виробники споживчих товарів та послуг вдаються до недоречного використання трагічних подій війни, назв постраждалих міст, патріотичних закликів і військових вітань.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!