В Україні збільшився попит на екзотичні та малопоширені овочі
Останнім часом українські споживачі шукають нові маловідомі овочі та обирають незвичайні смаки щодо консервації та соків. Про це розповіла Ольга Мозгова, аналітик «УкрАгроКонсалт».
«В Україні нова тенденція — вирощування раніше не популярних овочів, клімат вже дозволяє.
Саме екзотичні, малопоширені овочі перспективні для вирощування, їх частка буде зростати. Спробувати щось нове — ось тренд у споживанні овочевої продукції і продуктів переробки.
Зокрема, таким прагненням можна пояснити зростання популярності в Україні такої нішевої овочевої культури як спаржа… та є питання по культурі її споживання. Виробники не поспішають витрачатися на рекламу продукції, а це потрібно робити, коли виходиш на ринок з нішевими овочами», — відзначає Ольга Мозгова.
Бажання спробувати щось нове потрібно підкріплювати фінансовими можливостями, отже розвиток овочевого ринку прямо пов’язаний із зростанням платоспроможного попиту.
Екзотичні овочі вимагають додаткового просування, як і будь-який інший новостворений товар. Фермери ж не готові йти на додаткові витрати.
Щодо переробки овочів, то тут також саме екзотичність смаку грає провідну роль у популярності продукції.
«Нові смаки у консервуванні овочів вирішують все. Йде тренд на нетрадиційні смаки, поєднання гіркого і солодкого. Популярним стає спайсі смак, тобто смак з гостринкою. Змішані смаки, або смаки для бадьорості – ось виклик сучасності», — вважає Ольга Мозгова.
Як заробити на нішевих продуктах в Україні? В яке крафтове виробництво доцільно інвестувати і які технології допоможуть зібрати максимальний врожай?
Відповіді на ці питання Ви почуєте від провідних агрофахівців під час торгової площадки
“Ніші. Технології. Інвестиції” з циклу “Збільшення прибутків в агробізнесі”
від Sapienza.media
28 жовтня у Міжнародному Виставковому Центрі (МВЦ, Київ).
SEEDS.org.ua за інформацією Agravery.com
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!