Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва презентував у Києві Дослідження ринку виробництва органічних ягід, фруктів і овочів. Така Дослідження в Україні провели вперше.
Воно дає повну картину динаміки ринку, його проблем і можливостей, розвіває міфи про органічне виробництво, які гальмують розвиток галузі. В дослідженні зібрані погляди на ринок як експертів, так і фермерів.
Олена Дейнеко, директор Organic Business School
Дослідження ринку виробництва органічних ягід, фруктів і овочів – це прикладний портрет галузі на даний момент, ця книжка для людей, які працюють у цьому бізнесі, хочуть розвиватися або цікавляться цим бізнесом, ця книжка для інвесторів, для бізнесу та аналітиків. Так вважає одна з авторок Олена Дейнеко, директор Organic Business School
Gepostet von Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва am Donnerstag, 19. September 2019
За словами Дмитра Ніколаєва, менеджера Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP), наразі одними із найголовніших причин, які уповільнюють розвиток ринку органічної продукції, можна назвати економічну ситуацію в Україні, яка перешкоджає на рівні бізнес-діяльності та в збуті – через низький рівень купівельної спроможності населення, ускладнений експорт з України, та відсутність ринків збуту, бо на дорогий продукт складно знайти покупця.
Також експерт закцентував увагу на зростанні сировинної ланки, – держава компенсує витрати на саджанці, а не на переробку, у той час як “вузьке місце” переробки стримує зростання ринку.
Крім цього, Ніколаєв відмітив важливість взаємодії із банківським сектором: “Експорт вимагає значних капіталовкладень у виробництво, інфраструктуру, сертифікацію, маркетинг. Виконати всі умови можливо тільки при наявності доступу до фінансових ресурсів і готовності банківського сектора працювати з компаніями плодоовочевого сектору”.
SEEDS.org.ua за інформацією Agri – Gator
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!