В Україні варто розвивати нішу фастфуду з курячого м’яса – думка

0 290

Виробництво фастфуду з курячого м’яса на сьогоднішній день є нішею, яка майже не розвинена в Україні. Саме тому виробникам курятини варто звернути увагу на даний сегмент, тим самим збільшивши рентабельність свого бізнесу. Таку думку висловив керівник напряму «Управління торговими марками» ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» Іван Філіппов під час Ukrainian Food Industry Summit 2019. Детальніше читайте на SEEDS.

«У порівнянні з США в Україні курячий фастфуд не сильно розвинений. На сьогоднішній день в Києві близько 2500 тис. Точок шаурми. З цієї кількості близько 50 точок становить мережу Big Burger. Всі інші точки – це розрізнені підприємці. У власників фастфудів і ресторанів є потреба в правильному продукті, який повинен бути правильно порізаний, правильно запакований і підготовлений до того, щоб бути поданим в ресторані. Той, хто буде брати сировину, готувати його, фасувати і передавати на громадське харчування в будь-яких форматах – заробить багато», -зазначив Іван Філіппов.

У своєму виступі він також зазначив, що на сьогоднішній день компанія «Миронівський хлібопродукт» активно працює з експортом.

«50% обсягу виробництва курячого м’яса – це поставки за кордон. Але за кордоном такі субпродукти як печінка, шлунок і серце практично не вживають в їжу. У найближчі 3-5 років «МХП» буде рости в виробництві і нам потрібно будувати збут великого обсягу сировини субпродуктів. І ось той, хто зможе на своїй переробної фабриці створити правильний продукт з такої сировини – отримає великий профіт», – розповів фахівець.

 SEEDS

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!