В Україні стартував челлендж, що об’єднає фермерів
Челлендж для агровиробників – у такому новому форматі комунікації свій шостий сезон проводить Агропорт. Цьогоріч це «Супер сезон» – Челлендж #МиНаділяємоФермерівСуперСилою.
Як розповідає генеральний менеджер Агропорт Дмитро Титаренко, цей челлендж має таку назву через нові виклики, що стоять перед проектом.
«Ми назвали челлендж «Ми наділяємо фермерів суперсилою», а цей шостий сезон – «Супер сезоном», тому що для Агропорту це великий виклик. Адже окрім наших регіональних заходів ми стали співорганізаторами українських павільйонів на міжнародних заходах. Можна сказати, що відбувається експансія на зовнішні ринки. І це дозволяє нам бути ще ближче до наших агровиробників», – зазначив він.
Дмитро Титаренко нагадав, що Агропорт здебільшого займається супроводом бізнесу, орієнтованого на фермерів. Тому є точне розуміння, що їм є що розповісти.
«Кожен з них має власну Супер-силу, і для її демонстрації ми запропонували формат короткого пітчу – 15 секунд, протягом яких кожен може презентувати себе і свою продукцію та її переваги. Такий формат співпадає з обмеженням сторіз у фейсбуці та інстаграм і найкраще запам’ятовується глядачам. Крім того, цю ініціативу із задоволенням підхоплюють, тому що люди шукають нові формати комунікації, а це, такий собі, вірусний маркетинг», – вважає він.
Агропорт запрошує усіх учасників виставки та спікерів долучитись до челленджу, розповісти в чому полягає їх супер-сила і чому саме на їхню користь мають зробити вибір українські агровиробники.
«Але однією з умов є – футболка Супермена!», – додав Дмитро Титаренко.
Детальніше про участь: приєднатись до челленджу можуть усі учасники форумів Агропорт у Херсоні чі Харкові, записавши 2 вертикальних відеоролика тривалістю 15 секунд для подальшого їх розміщення на фейсбук-сторінці та інстаграмі.
Відео повинні бути зняті з урахуванням наступних вимог:
1 відео – «Ми наділяємо фермерів суперс-илою» (назва компанії та декілька слів про переваги товарів чи послуг, які компанія пропонує фермерам);
2 відео – «А продемонструємо ми цю силу 18-20 липня на АгроПорті в Херсоні! До зустрічі!».
Тож, запрошуємо відвідати Агропорт Південь Херсон 2019 та ознайомитись з Супер-силою наших Супер-агровиробників вже 18-20 липня!
Довідка:
АГРОПОРТ – щорічний масштабний захід з підтримки фермерства та сільгоспвиробників України і Східної Європи. Проходить з 2015 року за участю Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) в рамках Всесвітнього дня продовольства. З 2016 АГРОПОРТ об’єднав фермерів всієї України і проводиться в форматі Захід-Схід.
Форум є комплексним і складається з виставки техніки і технологій для фермерства, інвестиційної конференції та серії семінарів, круглих столів та зустрічей бізнесу. З моменту заснування проходить на майданчиках З моменту заснування проходить на майданчиках Міжнародних аеропортів. З 2018 року АГРОПОРТ проходить в трьох містах та охоплює інтереси індивідуально західних, південних та східних агровиробників.
Слідкуйте за нашими новинами на Facebook Instagram YouTube-канал
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!