В Україні шукають кращий логотип для херсонського кавуна
Створення логотипу – важливий крок на шляху офіційної реєстрації географічного зазначення “Херсонський кавун”, він має відображати унікальність та якість херсонської ягоди. Тому члени громадської спілки “Асоціація виробників Херсонського кавуна”, разом із партнерами оголосили конкурс на кращий логотип для херсонського кавуна.
До складу журі конкурсу входять представники Департаменту агропромислового розвитку, агровиробники, представники місцевого самоврядування, громадських організацій, фахівці з культури та туризму.
Всі умови, положення конкурсу та реєстрація за посиланням.
Як зазначає виконавчий секретар “Асоціації виробників херсонського кавуна” Юрій Палічев, така реєстрація дає унікальну можливість регіональним виробникам позіціонуватися на європейському ринку, оскільки в ЄС лише один кавун має зареєстроване географічне зазначення: Anguria Reggiana (Італія).
Цьогоріч Міністерством агрополітики визначено для реєстрації географічного зазначення перші 10 продуктів, серед яких – “Херсонський кавун”.
Дізнавайтеся більше про новітні ідеї, тренди та технології агробізнесу на конференції від агромедіа-агентства Sapienza “Збільшення прибутків в агробізнесі“, яка відбудеться 29 жовтня у Міжнародному Виставковому Центрі.
SEEDS.org.ua за інформацією Департаменту агропромислового розвитку Херсонської ОДА
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!