В Україні розробляють туристичний бренд Водолажчини
Мешканці Харківщини почали формувати туристичну привабливість однієї з місцевих громад. На базі Знам’янського старостинського округу відбулось стратегічне планування цього процесу.
Ініціаторами виступили представники громадської організації “Спілка округів Водолажчини”. Під час семінару було презентовано перспективи розвитку туризму в громаді та визначено напрямки у цій галузі саме для Нововодолазької ОТГ.
Ця тема зацікавила учасників заходу та сприяла жвавому обговоренню майбутніх планів та ідей.
За результатами було прийнято рішення започаткувати розробку туристичного бренду Водолажчини, створити сайт “Водолажчина туристична” та розробити комунікаційну стратегію просування громади (інтернет, події, фестивалі).
Найближчим часом громадською організацією “Спілка округів Водолажчини” буде проведено збір інформації щодо оцінки потенціалу туристичних ресурсів в кожному з округів громади. Запуск проекту “Водолажчина туристична” заплановано на осінь.
SEEDS.org.ua за інформацією з офіційного сайту Нововодолазької селищної ради
Слідкуйте за нашими новинами на Facebook Instagram YouTube-канал
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!