В Україні ринок варених овочів залишається практично вільною нішею

0 264

Ринок варених овочів має великий потенціал для розвитку в Україні, цей сегмент наразі практично вільна ніша в країні. Однак перед початком роботи її необхідно ретельно вивчити для формування певних трендів і вдалого пошуку цільової аудиторії споживачів даної продукції.

Таку думку висловила директор з маркетингу компанії Fozzy Group Анастасія Ярошовець в ході виступу на IV щорічному Форумі “Агромаркетінг”, який пройшов напередодні у Києві.

“Варені овочі забезпечують раціон харчування людини як першими, так і другими стравами. Вивчивши ринок варених овочів в Україні, ми зрозуміли, що на сьогоднішній день він має великі перспективи розвитку і ми маємо всі можливості для того, щоб запропонувати свій продукт на ньому.

При цьому ми розуміємо, що це ринок абсолютно новий для споживача і його потрібно вивчати і формувати. Відповідно, бути першими на ньому для нас добре, але є складнощі, пов’язані з вкладеннями певних ресурсів. Однак, асортимент ринку варених овочів в країнах ЄС вже настільки широкий, що ми розуміємо, що незабаром все це з’явиться і в Україні”, – зазначила директор з маркетингу Fozzy Group.

Анастасія Ярошовець також зазначила, що в даний час Fozzy Group почали роботу на цьому ринку, запропонувавши продукцію у вигляді цілісних овочів, щоб дати можливість клієнту міксувати різні продукти.

“Щоденне споживання овочів на сьогоднішній день в Україні середньостатистичним нашим клієнтом становить 300-500 гр на добу. Тоді як в країнах ЄС цей показник становить 700-800 гр. Тобто потенціал для збільшення споживання у нас високий і нам є куди рухатися”, – зазначила Анастасія Ярошовець.

Вона також підкреслила, що на сьогоднішній день більшість рітейлерів розвивають формат, так званих, магазинів біля будинку в яких кулінарія буде відсутня як така. Тому все що було раніше сьогодні переходить на полиці таких магазинів в фасованому варіанті.

“Проаналізувавши даний ринок, ми зрозуміли, що необхідно використовувати цю нішу. Це входить в нашу маркетингову стратегію на найближчі 5 років. В рамках даної стратегії компанією вже запущений бренд консервованих овочів “Ніжин”. Другий бренд “Грінвіль” – соління. Також ми продаємо оптом очищені овочі для потреб сфери кулінарії. Таким чином, ми вирішуємо проблеми сегменту HoReCa.

У наших планах також співпраця з малим бізнесом, що входять в даний сегмент, але поки що доставка продукції до них досить складна з точки зору логістики”, – зазначила представник Fozzy Group.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією Agri-Gator

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!