В Україні попит на свіжі салати та зелень значно перевищує пропозицію
Невеличких крамничок зі свіжими овочами, фруктами, салатами в Україні ще дуже мало. Однак наразі це дуже затребуваний формат, пише ТМ “Салатик Лайф” на своїй сторінці у Facebook.
“Попит набагато більший за пропозицію. Тому відкривати треба багато і швидко. Мінімальна сума інвестицій 30000 грн. На одну лавку інвестиції в розмірі 200000 грн.
Вас може бути декілька інвесторів на одну локацію. Або Ви можете інвестувати в декілька лавок. З власного виробництва буде представлені мікрозелень, миті салати, зелень”, – йдеться у повідомленні.
“Тісна співпраця з локальними фермерами і звісно з північних регіонів – наша перевага. Головне все суперсвіже. Всього багато і цікаві ціни.
Взимку маємо власний імпорт салатів. Це забезпечує якість, ціну і ассортимент. Мікрозелень у нас власна, ферма будується. Тепер в лавках буде зрізана мікрозелень і яка ще росте в контейнерах (боксах)”, – діляться досвідом представники ТМ.
“За рахунок невеликих інвестицій, ми зможемо запропонувати споживчу ціну на всі товари. На ціну впливає багато факторів. Тому ми більше будемо впливати на фактори, що формують ціну. І це зробить зелень, салати, екзотичні фрукти доступними”, – йдеться у повідомленні.
SEEDS.org.ua за інформацією Facebook ТМ “Салатик Лайф”
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!