В Миколаєві відкрилися віртуальні базари
У миколаївському сегменті Facebook з’явилося декілька нових загальнодоступних груп, які стали віртуальними альтернативами ринкам та базарам. Лише за три дні група “продуктовий ринок Миколаєва он-лайн” зібрала понад 7800 учасників. Серед них – покупці та продавці, фермери та власники продуктових мереж, що поставляли свою продукцію на ринки.
Учасники обмінюються інформацією про товари, ціни та спосіб доставки, публікують фото та номери телефонів. Причому продавці не підвищують ціни, а тримають їх приблизно на ринковому рівні. Найбільш затребувані молочні продукти, картопля, зелень, м’ясо та риба, продукти глибокої заморозки.
Також у групі покупці знаходять тих, в кого зазвичай звикли купляти товар на різних ринках міста, наприклад, дядю Вітю з м’ясом чи Олю з “молочкою”. Такий віртуальний бізнес взаємовигідний для обох сторін.
Малий бізнес зазнає менших втрат, ніж було би під час карантину, містяни економлять на покупках та зайвий раз не виходять з дому. Трохи меншою популярністю користується група з продажу непродовольчих товарів, у якій понад 500 учасників.
SEEDS.org.ua за інформацією Урядовий кур’єр
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!