В бізнесі все вирішує маркетинг, все інше – це витрати: ТОП-7 цитат Андрія Ярмака

0 370

Сьогодні свій День народження відзначає економіст інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак. Людина, яку, без перебільшення, можна назвати одним з найпрофесійніших аналітиків українського та світового аграрних секторів. Прогнози пана Андрія, які він дає з приводу розвитку тієї чи іншої галузі, особливо плодоовочевої та молочної, згодом завжди підтверджуються. Секрет цього дуже простий – за кожним прогнозом Андрія Ярмака стоїть детальний аналіз, знання кон’юнктури світових ринків та проблематики внутрішнього виробництва. 

Команда агромедіа-агенції Sapienza.Media вітає Андрія Ярмака із його особистим святом та бажає йому реалізації найамбітніших проєктів, життєвої енергії, щастя та благополуччя. З нагоди свята ми зробили добірку з ТОП-7 цитат пана Андрія, що характеризують його відношення до розвитку агробізнесу.

Про роль маркетингу в українському агробізнесі

“Зараз – це наше слабке місце, що не дозволяє виробникам заробити більше. У будь-якому бізнесі все вирішує маркетинг. Все інше – це витрати”

Про систему оподаткування в агробізнесі 

«Існуюча система оподаткування в сільському господарстві України ідеальна – її адміністрування не варто нічого, вона стимулює ефективне землекористування, а держава дуже легко може передбачати обсяги надходжень до бюджету»

Про світові тенденції споживання дешевих та дорогих продуктів

«Світова тенденція свідчить про те, що в світі зростає споживання більш дешевих продуктів. Наприклад, якщо у споживача немає грошей на лохину, то в поточному сезоні він купить більше яблук. Відповідно, дешеві продукти матимуть перевагу»

Про інвестиційну привабливість агробізнесу в умовах світової пандемії коронавірусу 

“Інвестор буде намагатися витягти кошти з галузей, де він не бачить перспектив найближчим часом, і вкласти їх в перспективну агросферу. При цьому овочі і фрукти, в даній ситуації, необов’язково стануть тим сегментом агробізнесу, куди кинуться гроші інвесторів. Цілком ймовірно, що інвестиції будуть вкладатися в такі напрямки як виробництво зернових, олійних культур, рослинних олій і інших продуктів першої необхідності»

Про неякісну плодоовочеву продукцію в українських супермаркетах 

“Я впевнений, що сміття на полицях, замість фруктів і овочів, сильно стримує розвиток плодоовочевого виробництва”

Про складнощі експорту фруктів до Китаю 

“Постачати яблуко в Китай досить складно. Складнощі полягають в тому, що перш за все Китай – велика країна. В Україні ж виробники яблука – переважно невеликі господарства, які можуть експортувати, відповідно, невеликі обсяги, які нецікаві китайським імпортерам. Тому треба двічі подумати, адже є країни в яких здійснювати експорт набагато легше”

Про причини неефективності держпрограм з підтримки українських аграріїв 

«Сьогодні державні програми підтримки аграріїв – малоефективні. Вони націлені не на підвищення ефективності, якості, поліпшення маркетингу, а на зростання виробництва. Останнє призводить до зниження цін. Якщо ми не вміємо продавати або далі пропонуємо продукцію низької якості, просто виробляємо її більше. Наприклад, до сезону 2018-2019 рр. три роки поспіль ціни на традиційні овочі і картоплю були настільки низькими, що багато виробників відмовилися від їх виробництва. Це стало головною причиною зростання ціни в наступні сезони».

SEEDS.org.ua

 

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!