Успіху на зовнішніх ринках не досягти без кооперації

0 655

Ягідний бізнес України розвивається останнім часом досить динамічно. Українські виробники побачили хороші перспективи цього сегменту в кліматичних умовах країни і тому сьогодні бренд “Made in Ukraine” стає пізнаваний на зовнішніх ринках.

Однак незнання кон’юнктури зовнішніх ринків, нерозуміння процесів маркетингу ягідної продукції і неправильний підбір сортів досі мають місце в зазначеному бізнесі, що спричиняє збитки, замість очікуваного прибутку.

Про провали і перемоги в вирощуванні, заморожуванні і експорті ягідних культур в ході XVI міжнародної конференції “Овочі та фрукти України-2019. Експортний прорив” розповість експерт ягідного бізнесу, власник компанії S.B. Frozen Foods Андрій Жуков.

“Культура споживання ягоди в Україні, на мою думку, буде сформована протягом найближчих років. Саме це і буде задавати тон подальшому розвитку українського ринку ягоди. При цьому виробникам необхідно робити ставку на виробництво продукції з високою доданою вартістю з використанням натуральної сировини. Адже європейський тренд – це орієнтація на натуральні продукти і йому необхідно слідувати, якщо ми хочемо бути успішними на зовнішніх ринках”, – зазначив Андрій Жуков.

Водночас власник компанії S.B. Frozen Foods підкреслює, що бути успішним на зовнішніх ринках українським фермерам неможливо без кооперації один з одним.

“Тільки кооперація допоможе малим та середнім виробникам сформувати необхідні обсяги товарних партій продукції, без чого неможливий успішний експорт. Кооперація – це синергія зусиль кожного учасника ягідного ринку для досягнення спільної мети по його розвитку в цілому і збільшення прибутковості бізнесу кожного з нас окремо”, – каже Андрій Жуков.


Конференція “Овочі та фрукти України“, організатором якої виступає проект “АПК-Інформ: овочі і фрукти”, є провідним галузевим заходом, який відбудеться 3-5 грудня в рамках виставки Fresh Business Expo 2019  (МВЦ, м.Київ). Ключовий тематикою конференції будуть експортні можливості різних сегментів вітчизняного плодоовочевого ринку

Програма події включає дводенну конференцію і торговий форум  5 грудня з участю провідних виробників і байєрів свіжих овочів і фруктів.

Основні організаційні моменти:

  • Конференція поєднана з торговим форумом  і проводиться одночасно з єдиною в Україні виставкою для професіоналів плодоовочевого бізнесу;
  • Всі три події відбудуться в одному з найбільш комфортабельних виставкових центрів міста Київ і в найбільш слушний час для плодоовочевих компаній;
  • Вітчизняні виробники мають можливість надати зразки своєї продукції для демонстрації учасникам конференції та торгового форуму;
  • Традиційно знижені реєстраційні внески для виробників;
  • Зверніть увагу!  Заявки на участь в конференції будуть прийматися до 29 листопада включно.

З усіх питань щодо конференції, будь ласка, звертайтеся до оргкомітету:

+380 562 320795

+380 96 5836323 – Євген Кузін, fruit.intl@fruit-inform.com

+380 96 4337857 – Олександра Манько, fruit.marketing@fruit-inform.com


Партнерами конференції виступають Продовольча і сільськогосподарська організація ООН (FAO), Українська плодоовочева асоціація (УПОА) і проект EastFruit.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією EastFruit.

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!