Український виробник овочевих смаколиків експортуватиме свою продукцію до США та Європи

0 961

Українська компанія «Стодола» урізноманітнила товарну пропозицію, і налаштовується завойовувати симпатії цільової аудиторії не лише вітчизняного ринку, а й закордонного. Прихильникам органічних соусів і маринадів з екзотичних овочевих плодів запропоновано кілька смачних новинок. З’явились оновлені томатні мікси та соуси з хріном, квашена капуста тривалого зберігання.

Лінійка консервованих закусок з десяти найменувань фіналізована блюдом балканської кухні айвар – ікрою запечених перців та в’ялених томатів. Цю пекучу приправу рекомендовано виробником до гарнірів і м’ясних страв.  Усі соуси розфасовані в слоїки вагою по 300 грамів, а кетчупи — у скляні пляшки по 250 г. З початку заснування підприємство зробило велику кількість експериментів і пробних варок.  За сезон виготовляється близько 20 тисяч баночок різноманітних спецій та підливок. Подробиці – читайте в ексклюзиві журналістів SEEDS.

Розпочато експериментальне виробництво напоїв, які наступного року підуть у масове виробництво (соки, смузі, узвари), а також йде розробка снекових виробів та спеціальних соусів до них – діпів, які теж планується запустити наступного сезону, для чого вже зараз відбувається встановлення відповідного обладнання.
Наразі вся продукція реалізується в українському ритейлі. Купують мережі Goodwine, Сільпо, Ашан, локальні мережі та невеликі магазини натуральних продуктів харчування. Але ведуться перемовини з імпортерами з Німеччини, з США і Близького Сходу щодо тестових поставок оновленого асортименту на ці ринки. Звісно, щоб відправити на експорт велику партію, треба вирощувати і консервувати продукцію у промислових масштабах. Тож, фермерське підприємство «Стодола» оцінює свої сили, бажання і можливості .

 «Основним завданням компанії на даний момент є відпрацювання схеми постачання сировини органічної якості, особливо допоміжних складників – спецій, підсолоджувачів, ягід та фруктів, а також розробка рецептур, зважаючи на обмеження у використанні певних інгредієнтів у органічному виробництві. Органічний бізнес – перспективний в розрізі світового ринку, оскільки постійно росте. В Україні, на жаль, він росте надзвичайно повільно, тому є цікавим лише в довготривалій перспективі. Це поки що звичайні томатні соки різних кольорів. В роботі на наступний сезон – супердрінки в яких до томатної основи будуть додані овочі з високою енергетичною цінністю»,  – говорить засновник і директор компанії «Стодола» Ян Островський.

Нішова продукція як такого широкого попиту в Україні ще не має, бо про неї мало хто знає і мало хто її куштував. Відтак, ТМ «Стодола» намагається самостійно формувати на неї попит, експериментувати зі смаками і з рецептурою.

«Я прагну створити ідеальний продукт, смачний та екологічно чистий. Хочу, щоб він був якісним і всім доступним. Це філософія мого виробництва. Сподіваюсь, що невдовзі ми оптимізуємо всі процеси і зробимо це можливим як для українців, в першу чергу, так і для заморських споживачів», – впевнено наголошує Ян Островський.

SEEDS.org.ua

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!