Український виробник крафтового варення переорієнтовує виробництво згідно світових трендів
Крафтова компанія «Дім варення» перепрофільовується на випуск солінь через світовий тренд до зменшення споживання цукру.
Про це в інтерв’ю журналу «Садівництво по-українськи» розповіла засновниця компанії Олена Гашинська.
За словами бізнесвумен, компанія планує випускати соління: кабачкову і баклажанну ікру, лечо, томатні соуси, аджику тощо. Також будуть міняти назву, айдентику, дизайн, відійти від асоціації з цукром.
«Гребти проти світового тренду — зменшення споживання цукру — нерозумно і важко», – пояснила Олена Гашинська.
Компанія щороку випускає 20–25 тис. банок овочевих консервів. Бізнес прибутковий усі 7 років. 2021 рік був найскладнішим, тому може закінчитися в нуль.
Як раніше повідомляв SEEDS, Олена Гашинська, засновниця компанії «Дім варення», вважає що виробити продукт – лише 20% успіху, 80% – уміння успішно продавати.
«Виробити такий продукт, як наш, – це лише 20% справи, а 80% – зуміти його успішно продати, – каже Олена Гашинська. – Багато хто в садівництві та харчовій галузі зациклюється на тому, як зробити продукт, і мало думають про маркетинг і продажі. У цьому і проблема».
Засновниця компанії розпочала бізнес з виробництва варення 7 років тому.
«Крафта як такого в Україні не було, і я, по суті, захопила момент його зародження, – каже підприємиця. – А з великими виробниками не конкуруємо: у нас принципово інший продукт, ціна, позиціювання. Промислове виробництво використовує пектин і воду, частка ягід у них до 40%, а у нас майже вся банка заповнена фруктами. На самому початку на ринку було, напевно, з десяток таких же крафтовиків, як і я, і всі прекрасно співіснували. Зараз із них залишилися одиниці, певно, не змогли налагодити продажі так, щоб можна було далі розвиватися».
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!