Український мед спричинив справжній фурор під час Євробачення-2023
На час славнозвісного пісенного конкурсу Євробачення, який цьогоріч замість України приймала Великобританія, на полицях багатьох магазинах Ліверпулю з’явився справжній український мед з написом Ukrainian Honey, пише SEEDS.
Спільний пілотний проєкт започаткував відомий в Україні бренд «Медові брати». Про те, чи сподобався мешканцям Туманного Альбіону солодкий нектар з сонячної України, SEEDS розповів Дмитро Кушнір, співзасновник «Медових Братів».
«Те, що відбулося під час Євробаченя-2023, можна назвати пілотним проєктом. Ми запустили продаж «звичайного» кремового соняшникового меду в мережі Marks&Spencer, щоб побачити, як це працюватиме, чи буде покупець лояльним до українського меду і ще безліч інших аспектів.
Це дійсно був проєкт під Євробачення, але він трішки вийшов за межі цього пісенного конкурсу і в часових, і в територіальних рамках. Насправді, продажі почались не тільки в Marks&Stencers, а і в деяких інших магазинах Великобританії, більш локальних, маленьких і не мережевих», – каже Дмитро Кушнір.
Сприйняли український мед чудово. Надихаючі відгуки «Медові брати» почули як від самих експертів, так і від споживачів.
«Була надзвичайно хороша реакція на продукт з України і це було дуже приємно, тому що часто український мед знають трейдери, але не споживачі. Відгуки хороші, ми натхнені, заряджені, я думаю, що все буде класно.
Однак тепер йтиметься вже не про мед, як сировину, а про цікавий місцевий продукт. Ми хочемо акцентувати увагу саме на простежуваності продукту, з прив’язкою до місця його виробництва. Ми плануємо говорити про кожного з пасічників, які будуть виробляти цей мед.
Покупець має розуміти, з якого регіону цей мед, що за людина його виготовила, чим вона живе, які історії про це розповідає. Ідея в тому, щоб про унікальні українські теруарні, чи регіональні меди дізнався весь світ. Ми над цим працюємо», – додає Дмитро Кушнір.
Він вважає, що Великобританія – це величезний ринок. Орієнтовно країна щороку імпортує близько 40 тисяч тонн меду. От тільки українського меду серед цієї кількості надзвичайно мало.
«Україна з всієї цієї маси, має зовсім мізерну кількість, – приблизно 400 тонн. Між тим можливостей для дистрибуції у Великобританії надзвичайно багато, і вони кардинально відрізняються від української структури каналів продажу меду.
Там понад 90% меду продається через магазини, тобто через крупний або менший рітейл. В Україні все навпаки, – в рітейлі продається дуже мало меду, багато його продається просто між людьми, з рук в руки, по знайомим, на базарах і таке інше», – акцентує увагу Дмитро Кушнір.
Поки в Україні певне «медове міжсезоння». За словами Дмитра Кушніра, це найкращий час зважити всі можливості та перспективи.
Читайте також: Україна втримує позиції одного з провідних імпортерів меду до ЄС
«Зараз міжсезоння, ми чекаємо і аналізуємо, які саме меди ми будемо робити. З якими партнерами працюватимемо. Зараз ми працюємо над різними варіантами.
Зараз наші партнери Wainwright’s Honey найняли на місці нового досвідченого менеджера з продажу, який буде працювати виключно над цим проєктом, і продаватиме український мед. Відгуки хороші, ми натхнені, заряджені, я думаю, що все буде чудово», – переконаний Дмитро Кушнір.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!