Українські майстри створюють мистецькі полотна на пряниках
Бренд Ururur створила українська мисткиня Леся Станкевич за три роки до повномасштабного вторгнення. В основу ідеї лягла думка про те, що приємні емоції люди не переживають усередині себе, вони починають ділитися ними з навколишніми, змінюючи світ на краще, пише SEEDS.
А що може потішити людину більше, ніж бренд солодких подарунків, який створює справжнісінькі витвори мистецтва. Нині команда Ururur створює справжні їстівні картини, кожна з яких несе в собі певний сенс.
Читайте також: Через грибкову кризу можуть зникнути улюблені сири багатьох гурманів
«На перший погляд, пряники здаються недовговічними, але сенс мистецтва не в його фізичній формі. Справжня цінність саме в тому, що з його допомогою ми починаємо відчувати, замислюватись, змінюватись і ставати кращими. Ми можемо побачити картину один раз, але на все життя запам’ятати емоції та думки, які вона викликала.
Їстівне мистецтво підкреслює це: спочатку ми отримуємо емоцію від візуальної краси та сенсу, закладеного в зображення. А потім можемо зберегти цей витвір на пам’ять, прикрасити ним свій дім, подарувати або просто зʼїсти його й отримати додаткове задоволення – кожен сам може обрати, що йому важливо», – розповіла Леся Станкевич, засновниця Ururur The Village.
Нині команда бренду створює справжні їстівні картини, кожна з яких несе в собі певний сенс. З одного боку, розписний пряник – лише форма, як полотно й фарби. Але з іншого – це водночас незвичайний подарунок, емоція, нагода згадати щось важливе.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!