Компанія “Потоки” (м Дніпро), крім зусиль спрямованих на розробку інноваційних продуктів у сфері кормів для тварин і птиці та впровадження сучасних технологій у виробництві, сьогодні витрачає багато енергії і на позиціонування цінності своєї продукції. Адже глобальна місія компанії – це створення в Україні нової культури споживання, популяризація здорового способу життя.
Таку думку висловив керівник відділу продажів компанії “Потоки” Роман Грищенко в ході презентації інноваційного продукту для відгодівлі тварин – білкового соняшникового концентрату “Проглот”, що відбулася в Києві 28 лютого.
“Чому це важливо для нас? Справа в тому, що ми з кожним днем все більше переконуємося, що в Україні відбулася революція в головах людей: дозріло нове покоління “усвідомлених споживачів”: люди готові платити “більше” за “краще”, тобто за безпечний і якісний продукт. Це означає, що вони готові купувати, наприклад, здорову курку дорожче. Зробити курку вирощувану в Україні здоровою, смачною та безпечною допоможе наш білковий соняшниковий концентрат “Проглот”,- прокоментував Роман Грищенко.
При цьому він зазначив, що сьогодні компанія “Потоки” позиціонує себе як повноцінний бізнес-партнер для своїх клієнтів. Крім того, що компанія здійснює закупівлі зерна у фермерів, доставка кінцевого продукту клієнту здійснюється в будь-яку точку України з наданням всієї необхідної сервісної підтримки.
У своєму виступі в ході презентації Роман Грищенко торкнувся і теми якості сировини. “Сировина – це продукт на якому часто економлять виробники. Завдання компанії “Потоки” полягає в тому, щоб в сучасному суспільстві була розвинена культура виробництва і продукт знайшов свою нішу”- уточнив фахівець.
Керівник відділу продажів ТОВ “Потоки” також підкреслив, що на сьогоднішній день вже налагоджена співпраця з компанією “Ясенсвіт” – одним з провідних виробників курячого яйця в Європі, яка полягає в обміні технологічною інформацією.
Крім того, вже на поточному тижні “Потоки” та “Ясенсвіт” запускають спільний експеримент з розробки програми інтеграції білкового соняшникового концентрату з харчовою картою і логарифмом годування на базі виробництва “Ясенсвіт”.
“Український виробник цікавий, як постачальник сировини, а низькі рівень технологій і культура виробництва не дають просувати більш технологічну продукцію на світові ринки. Незважаючи на це, на сьогоднішній день, ми бачимо величезний інтерес виробників м’яса до нашого продукту, як українських, так і зарубіжних.
Підтвердженням тому служить той факт, що ми вже експортували 1000 тонн білкового концентрату в Польщу і Туреччину. Поставки за цими контрактами продовжаться і в наступний місяць”, – поділився успіхами компанії “Потоки” Роман Грищенко.
Роман Грищенко також акцентував увагу учасників заходу на тому, що використання соняшникового концентрату “Проглот” не тільки безпечно, але і економічно вигідне. Адже “Проглот” збільшує приріст живої маси тварин або птиці, зменшує час вирощування і, тим самим, заощаджує кошти фермера. При цьому вартість концентрату більш ніж конкурентна – на даний момент вона менше, ніж вартість сої.
SEEDS.org.ua за інформацією AgriGator
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!