Українським фермерам продемонструють нові маркетингові інструменти для реалізації продукції
Фермери України мають чудову нагоду дізнатися про нові стратегії, дослідження, технології представлення бренду та нюанси створення доданої вартості. Також аграріям розкажуть про те, як без зайвих зусиль та клопоту освоїти національний та іноземні ринки.
Про все це йтиметься під час практичного семінару: “МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ФЕРМЕРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ НА МІСЦЕВИХ І ГЛОБАЛЬНИХ РИНКАХ”, який відбудеться 30 жовтня 2019 року конференц-зал № 7, 2-го павільйону, початок об 11:00.
Модератором семінару виступить Катерина Звєрєва, Консультант продовольчої та сільськогосподарської організації ООН, засновниця агромедіа-агентства Sapienza.
11:00 – 11:05
Вступне слово організатора.
11:05 – 11:15
- Презентація генерального бізнес-партнера проекту LOCALtoGLOBALТОВ “Лісова Коза” – Досвід створення успішного бренду.
Сергій Григір, Директор ТОВ “Лісова Коза”.
І Маркетинг для фермерів: стратегії, дослідження споживачів, представлення бренду та створення доданої вартості.
11:15 – 11:35
- Як створити правильну упаковку і як дослідження споживачів відкривають бізнесу перспективу.
Керуючий комплексними проектами AMGC, експерт із стратегічного маркетингу, к.т.н. Роман Колядюк.
11:35 – 11:55
- Досвід бренду “Медові Брати”: від задумки до успішних продажів.
Дмитро Кушнір, співвласник бренду “Медові Брати”, засновник IMEXBURO.
11:55 – 12:15
- Нові тренди харчування. Що люди будуть їсти, а фермери вирощувати?
Андрій Свірський, керівник ФГ з вирощування равликів DIDO DJOZEF.
ІІ Як освоїти національний та іноземні ринки.
12:15 – 12:35
- Методи стимулювання продажів в роздрібних мережах магазинів.
Олександр Арделян, операційний директор ТМ “Молоко від фермера”.
12:35 – 12:55
- Критерії відбору та умови співпраці з фермерськими господарствами.
Вікторія Шило,керівник відділу закупівлі свіжих товарів мережі Auchan.
12:55 – 13:15
- Виклики, пов’язані з експортом:ринок Франції.
Дмитро Кушнір, співвласник бренду “Медові Брати”, засновник IMEXBURO.
13:15 – 13:35
- Як організувати продажі на ринку Китаю та Польщі.
Директор ТОВ “AMGC Right Decision” Дмитро Сосновський.
13:35 – 13:55
- Як за допомогою інструментів інтернет-маркетингу вивести агробізнес на нові ринки? Досвід виходу в Польщу та Румунію.
Юрій Грузинський, керівник відділу по роботі з ключовими клієнтами компанії Netpeak.
Організатори:
Дирекція виставки AgroComplex
ТОВ “Київський міжнародний контрактовий ярмарок”
Місце проведення:
МВЦ, Броварський пр-т, 15, Київ
конференц-зал № 7, павільйон № 2, вхід 2А
Вхід вільний
Початок реєстрації о 10:30
Час проведення: 11:00–14:00
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!