Українські ягідники активно розширюють площі під обліпихою
Обліпиха – культура нова, якщо говорити про промислові масштаби, і вельми невимоглива. Попит на неї зростає з року в рік. Зважаючи на такі фактори, українські компанії активно збільшують площі під обліпихою, пише SEEDS.
Про це говорив Федір Прима, головний агроном аграрної компанії «Еко-Парк», що у Чернігівській області, під час вебінару «Ягідний прогноз-2021. Новий сезон – нові проблеми?» від проєкту АПК-Інформ: овочі та фрукти». Офіційним інформаційним партнером вебінару виступила агромедіа-агенція Sapienza.media.
«Почали ми з невеликих площ. У 2016 році це були шість гектарів лохини і шість гектарів суниці садової (полуниці). На цих площах ми пробували деякі види технологій і відточували свої навички.
На сьогоднішній день у нас 35 гектарів лохини і 22 гектара обліпихи. Шість гектарів суниці садової в минулому році було викорчувано через те, що вона відпрацювала свій термін. Зараз у нас є план з розвитку як обліпихи, так і лохини. Також розглядаємо інші ягідні культури для розширення площ», – розповідає Федір Прима.
«Чому саме такі культури? Лохина в 2016 році була дуже актуальною культурою. Спробували, зрозуміли основні моменти технології і почали розвиватися далі.
По обліписі: в 2017-2018 роках ми зацікавилися цією культурою, дізналися про неї і почали шукати хороший посадковий матеріал. Вийшли на латвійський розсадник «Брювельс». Селекціонер Андрій Брювеліс. Побачили поля його і його клієнтів. Було прийнято рішення розширяться у напрямку обліпихи.
Обліпиха – культура нова, якщо говорити про промислові масштаби. Невимоглива. Попит на неї зростає все більше і більше. Сьогодні розуміємо, що треба ще розширятися, тому, що ринок її зростає», – зазначає головний агроном аграрної компанії «Еко-Парк».
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!