Українські пасічники презентували “вибуховий” мед
На початку травня на українському ринку з’явилась незвичайна медова новинка “мед з порохом”. Про це під час онлайн-дискусії “Медовий марафон 2020” розповів співзасновник бренду “Медові брати” Дмитро Кушнір.
В якості “вибухового” інгредієнту виробники використовують чорний перець. “Споживач розбалуваний продовольчим достатком, тому сучасному виробнику в наш час необхідно включати артиста і маркетолога”, – зазначає Дмитро Кушнір.
За словами ідейного натхненника “Медових братів” виробникам необхідно займатися розвитком власного бренду, і саме у цей нелегкий кризовий час працювати над створенням альтернативних варіантів своїх товарів.
“Люди в своїх споживчих перевагах тягнуться все більше до локального, і сьогодні ми маємо тренд на вживання крафтової і місцевої продукції”, – розповідає Дмитро Кушнір.
Також, на думку фахівця, одним з ефективних маркетингових інструментів для малих виробників в Україні сьогодні є географічне зазначення.
“Це маркетинговий інструмент для малих виробників, який дозволить досить легко зайняти своє місце на полицях європейських супермаркетів. Європейський споживач знає що таке географічне зазначення, для нього це є певною гарантією якості. І такий український мед, який ми зможемо туди пропонувати, від малого виробника, буде однозначно користуватися попитом”, – заявляє Дмитро Кушнір.
SEEDS.org.ua за інформацією Agri-gator
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!