Українські фермери почали більше уваги приділяти стратегії продажу продукції
Рівень міжнародної торгівлі може змінитися найближчим часом під впливом українських виробників. Адже вітчизняні фермери почали більше уваги приділяти перспективам збуту своєї продукції. Про значення побудови стратегії продажу овочів і фруктів розповідає fruit-ukraine.org, спираючись на думки аналітиків Української плодоовочевої асоціації.
Розуміння важливості не тільки технологій вирощування овочів і фруктів,а і побудови стратегії збуту продукції вже дає досить позитивний вплив на ринок, на розвиток міжнародної торгівлі овочами та фруктами в цілому. Як розповіла головний аналітик Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Тетяна Смірнова, сьогодні можна з упевненістю сказати, що українські виробники не тільки замислюються над тим, як виростити продукцію, але і роблять акцент на стратегії продажів. Активізується пошук потенційних покупців як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку. Українські фермери все частіше стають не тільки відвідувачами, а і учасниками міжнародних виставок і конференцій, що сприяє набуттю нових ділових контактів та розширенню географії експорту.
Зокрема, минулого року УПОА разом з ФАО і ЄБРР організовували бізнес-місію в країни Південно-Східної Азії, і одним з результатів можна вважати імпортування українських яблук і лохини такими країнами, як Сінгапур, Малайзія та Індонезія.
Експортний потенціал України значно більший. Сьогодні вже ідеться про перспективи продажу українських тепличних томатів, фруктів, ягід, горіхів і навіть солодощів арабським країнам.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!