Українська “Медова біржа” запускає торговельну платформу в Європі
Український мед став набагато чистішим. Якщо в 2013 році в 30-40% продукції були антибіотики, то зараз це – не більше ніж в 10%. Про це розповів співзасновник “Медової біржі”, бізнесмен з Німеччини Гаррі Ремферт.
За його словами, зараз Україна експортує переважно соняшниковий мед. А ціна на нього нині низька: €1, і підвищуватися не буде. Водночас наша держава має хорошу перспективу для поставки в інші країни меду з шавлії, липи та інших рідкісних сортів.
На його думку, монофлорні сорти меду і продукти бджільництва повинні стати основою бізнесу українських бджолярів. Місцеві виробники можуть створювати і розвивати свої бренди в Україні і Європі, щоб вийти на успішний експорт.
“Зараз українським виробникам потрібно доводити як потенційним, так і існуючим партнерам те, що їх продукт якісний. Український мед може і повинен цінується вище китайського, і це цілком досяжно з підняттям іміджу на українську продукцію.
Цим ми активно займаємося з командою “Медової біржі”, – зазначив він.
Для цього українським бджолярам потрібно реєструвати своє господарство і об’єднуватися.
“В Україні насправді велика кількість бджолярів, а офіційно зареєстровано всього 2 тис. Тоді як в Німеччині таких – 40 тис. І як пояснити європейцеві, наприклад, що українські пасічники виробляють 60 тис. т продукту на експорт?” – задається він питанням.
Гаррі Ремферт каже, що українці не оформляють свій бізнес офіційно, тому що бояться високих податків і зняття субсидій на газ. Але він переконаний, що ці страхи безпідставні. Реєстрація допоможе вийти на новий рівень. Приклад тому: в цьому році видано ліцензію на експорт українського виробника алкогольного медового напою.
Також він додає, що “Медова біржа” розробила покрокову інструкцію по реєстрації пасіки.
“Он-лайн платформу “Медова біржа” ми створили з просвітницькою метою в серпні цього року. Ми допомагаємо торгувати українським бджолярам і об’єднуємо їх. Зараз в співтоваристві 42 тис. учасників.
В найближчі 3 місяці ми запускаємо торговельну платформу в Європі. Це дозволить українським бджолярам знайти покупців меду в європейських країнах безпосередньо”, – підсумував він.
SEEDS.org.ua за інформацією AgroPortal
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!