Українська дерев’яна тара для овочів і фруктів користується чималим попитом за кордоном
Пакування відсортованої плодоовочевої продукції вкрай важлива процедура – найчастіше овочам і фруктам доведеться подолати чималий шлях, щоб потрапити до свого покупця. Від того, наскільки правильним буде рішення на даному технологічному етапі, залежить успіх транспортування і якість, а значить і те, в якому зрештою вигляді овочі та фрукти потраплять до кінцевого споживача.
Незважаючи на різноманіття пропонованих рішень стосовно пакування, найбільш універсальною тарою для овочів і фруктів насьогодні залишаються дерев’яні ящики, в яких можна транспортувати продукцію, надійно захищаючи вміст від псування і механічних пошкоджень. Однак, не всі ящики однакові. В такому питанні основним фактором стає якість тари.
Про розвиток українського ринку дерев’яної тари плодоовочевої продукції, перспективи та виклики, що стоять перед виробниками розповів директор компанії “РОНАКОНТРАКТ” (м Дніпро, Україна) Олександр Бербат.
Розповідаючи про те, яка саме упаковка користується найбільшим попитом у тих аграріїв, які займаються плодоовочевою продукцією, Олександр Бербат виділяє дерев’яні контейнери для яблук під брендом “Ronawood”, а також більш місткі контейнери для овочів і коренеплодів.
“Для кожного окремого виду продукції можна замовити свій тип ящиків, який надійно захищатиме вміст від псування і механічних пошкоджень. Це основні переваги дерев’яної тари, що досягаються за рахунок особливої конструкції контейнерів. Крім того, використання натуральної деревини при виробництві гарантує збереження екологічності продукції на відміну, наприклад, від використання пластикових ящиків”, – говорить фахівець ринку.
Олександр Бербат додає, що виробництво дерев’яної тари вимагає особливих комплектуючих, всупереч стереотипу про те, що під час її виготовлення використовуються виключно дерев’яні бруси і цвяхи. Крім них, сюди ж слід віднести такі елементи конструкції як оковки, куточки, петлі, спеціальні стяжки для зміцнення конструкції контейнерів.
Компанія “РОНАКОНТРАКТ” була заснована в 2014 році. У 2015 році було закуплено новітнє обладнання і сформований штат досвідчених фахівців, що дозволило нам почати виробництво тари з деревини для виробників плодоовочевої продукції”, – говорить про історію розвитку компанії Олександр Бербат.
Керівник компанії відзначає, що основний принцип “РОНАКОНТРАКТ” полягає в гарантії високої якості дерев’яної тари при конкурентних ринкових цінах з гнучкою системою знижок для постійних клієнтів.
“Саме така філософія ведення бізнесу дозволила нам за минулі п’ять років розширити клієнтську базу не тільки на внутрішньому українському ринку, але і за кордоном. Сьогодні нашими клієнтами є близько 500 постійних покупців. Серед них – великі овочеві господарства, яблучні сади”, – розповідає директор “РОНАКОНТРАКТ”.
Успіх розвитку українського ринку дерев’яної тари для овочів і фруктів, на думку керівника компанії “РОНАКОНТРАКТ” буде залежати від здатності виробника запропонувати замовнику продукцію, відповідну його вимогам.
“Сьогодні ми бачимо динамічний розвиток ринку упаковки плодоовочевої продукції в цілому і дерев’яної тари зокрема. Таким чином, майбутнє ринку – в здатності формування пропозицій з урахуванням нестандартних рішень”, – резюмує Олександр Бербат.
SEEDS.org.ua за інформацією East-Fruit
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!