Українцям бракує вітчизняної лохини навіть у високий сезон
Українські фермери не можуть повністю забезпечити внутрішній ринок якісною продукцією. За словами власника ягідної ферми “Кошик лохини” Олега Кошового, якісної ягоди не вистачає навіть у сезон попри розширення плантацій ягоди.
Разом з тим, він помітив хороші тенденції у розвитку цієї ніші.
«Сегмент динамічно зростає, але й попит не знижується. Нам ще далеко до насичення внутрішнього попиту, якісних солодких ягід великого калібру навіть у високий сезон не вистачає. Я ще й досі не можу сказати, що культура споживання лохини в Україні сформувалася, для цього потрібно як мінімум іще 4-5 років», – сказав Олег Кошовий.
Українські виробники лохини вже встигли про себе заявити, адже завдяки клімату українська ягода володіє неперевершеними смаковими якостями.
«За кожен ринок збуту завжди потрібно воювати й доводити, що твій товар найкращий. Тут першочергову роль відіграють логістика та якість. Український ринок активно розвивається в цьому напрямі. Останніми роками наші виробники ягід уже встигли заявити про себе: завдяки клімату наші ягоди мають неперевершені смакові властивості, це відзначають усі байєри», – сказав власник лохинової ферми.
«Загальносвітове споживання ягід зростає. Люди починають розуміти, що корисне, а що – ні. І краще з’їсти лохину, ніж гамбургер. Приміром, китайці вже пропонують замінити попкорн у кінотеатрах саме на лохину, а це сотні тонн ягід щороку. І це лише один приклад того, якою потужною індустрією ягідництво ставатиме надалі», – додає фермер.
SEEDS.org.ua за інформацією AgroTimes
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!