Українці переситились екзотикою і повертаються до традиційних ягід та фруктів
Останнім часом переваги покупців міняються. Зараз споживач хоче знати, хто і де виростив продукцію, яку він вживає. Це перетворюється на світовий тренд.
Крім того, сучасний споживач стає все більш прискіпливим і віддає перевагу тій продукції, що вироблена по сусідству з ним, і українці не є винятком.
До того ж сьогодні українці, переситившись екзотикою, повертаються до традиційних українських ягід та фруктів. Про це йшлося на конференції “Ягідництво і переробка: технології та інновації”.
Молоде покоління заражене націоналізмом. “Великобританія імпортує тільки ягоди лохини – їм її реально не вистачає. Решту ягід і фруктів вони вважають за краще споживати місцеві. Саме тому на полицях супермаркетів стоять баночки з варенням, де написано “Джем з британської полуниці”, – зазначив Тарас Баштанник, директор ТОВ” Українська ягода “(U-berry).
На підприємстві “Агропереробка” (ТМ “Щедрик”) також відзначають наростання тренду популярності локальних продуктів. “Коли ми починали свій бізнес в 90-х, модна була екзотика, тоді ми закупили чорницю і довго не могли її продати.
Сьогодні повертаються до традиційних українських ягодам і фруктам. І це буде тільки посилюватися”, – розповіла Ольга Рудомська, генеральний директор “Агропереробки”.
SEEDS.org.ua за інформацією Інфоіндустрія
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!