Українці переймають агро-досвід успішних закордонних виробників
Учасники групи AgriFood MBA Києво-Могилянської Бізнес Школи продовжують вивчати вдалий досвід закордонних агровиобників. В іспанській Малазі разом із запрошеним професором Joe Pons молоді українці аналізували кейси профільних компаній, досліджуючи на практиці процес прийняття стратегічних рішень на шляху створення цінності продукту.
Зокрема учасники групи AgriFood MBA відвідали невеличку сімейну компанію Almazara las Mercedes – виробника оливкової олії холодного віджиму преміум сегменту Extra Virgin Oil, та поспілкувалися з її власником.
Компанія робить ставку на якість, тому багато уваги і часу приділяє технології виробництва: збирає врожай на початку сезону в жовтні, коли оливки ще зелені та вихід олії з них лише 10%, а не 25% як у стиглих плодів. Жертвуючи кількістю кінцевого продукту та, частково, прибутковістю, компанія прагне давати клієнтам тільки найкращу та найкориснішу олію.
Щороку, збираючи 750 тонн сировини, виробник отримує 75 тонн преміум олії, 90% з якої йде на експорт до 38 країн світу.
O Med – бренд, під яким відома преміальна олія компанії Almazara las Mercedes в світі. Власник вважає, що його внутрішні стандарти вищі, ніж в галузі, та свідомо відмовився від сертифікації за географічним позначенням як однієї із стратегій доданої цінності.
Такий крок гарантував би йому вищу ціну, адже Гренада є частиною Андалузії – одним з 3-х регіонів в світі, де виробляють найкращу оливкову олію завдяки специфічній землі.
Рішення відійти від логіки масового виробництва кооперативів та створити власні брендові продукти за унікальною технологією, з вищими від галузевих стандартами – стратегічний вибір власників.
SEEDS.org.ua за інформацією з Facebook Kyiv-Mohyla Business School
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!