Україна втрачає свої позиції на світовому ринку меду
На піку зростання світового ринку меду експорт українського меду зменшується. Україну витісняють старі та нові гравці ринку та їх стає дедалі більше, заявив Денис Бакаєв, представник компанії UA Global Inc., під час третьої щорічної конференції “Сучасне бджільництво 2019”.
Сьогодні новими учасниками ринку є Чилі та Ефіопія. Таким чином, через два-чотири роки шанс України займати гідне місце на світовому ринку буде втрачено взагалі. З такою інертністю виробників максимум на що можна розраховувати – це 10-15 тис. тонн на світовому ринку.
Денис Бакаєв також наголосив, що Україна повинна заявити про себе та вийти на світовий ринок широким фронтом, як це роблять в інших країнах в якості окремих компаній. Якщо Україна присутня всередині ринку в якості одного представника, то ми перестаємо конкурувати між собою.
Український мед користується попитом, але в порівнянні з готовою продукцією, мед як сировина приносить малі прибутки. “В більшості випадків – це соняшниковий мед, що закуповують для подальшої переробки. Без готової продукції з доданою вартістю немає прямого взаємозв’язку з покупцем.
Виходячи з досвіду світових корпорацій, якщо країна хоче стати повноцінним учасником ринку, треба бути всередині ринку. Україна зараз, на жаль, бажає продавати мед з власної території, а потрібно продавати продукцію на території покупця”, – запевняє Денис Бакаєв.
SEEDS.org.ua за інформацією uhbdp
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!