ТОП-10 трендів в продажах нішевих продуктів. Рекомендації “Лавки традицій” мережі “Сільпо”

0 190

Під час Міжнародного конгресу “Органічна Україна 2019”, що проходить у Одесі, керівник проекту підтримки розвитку фермерів, виробників, підприємців нового типу Лавка традицій” мережі “Сільпо” Марина Булацька, виступаючи з доповіддю “Технології формування попиту для просування продуктів місцевих фермерів і артізанів” озвучила ТОП-10 трендів у просуванні нішевої фермерської продукції. 

На думку фахівця, успіх продажу нішевої фермерської продукції залежить від наступних факторів:

1. Відповідайте на питання: що говоримо, як і де?

2. Використовуйте сторітеллінг – говоріть історіями;

3. Пам’ятайте, що призиви в продажах заважають, а деколи й шкодять. Стандартні рекламні лозунги шкодять. Класика журналістики, фактаж не працює. Прес-релізи – зло, вони не працюють;

4. Сторінки в соцмережах – це ваші корпоративні медіа

5. Жартуйте над собою та своєю продукцією. Використовуйте цікавий контент;

6. Варто не забувати, що комерційний контент конкурує з користувацьким контентом. В каналах має бути дружня риторика;

7. Створюйте спільноти;

8. Працюйте з Instagram. Тут є можливість говорити з цільовою аудиторією іншою мовою, відкритою. Instagram дешевший за Facebook;

9. Будуйте знання. Розповідайте, як у вас відбувається процес, чи то готування, чи то вирощування. Розповсюджуйте знання. Дайте можливість cпоживачеві продегустувати вашу продукцію;

10. Використовуйте вайбер, телеграм, емейл листування. Фільтруйте цільову аудиторію за персоналізованим принципом.

SEEDS.org.ua

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!