ТОП-10 трендів в продажах нішевих продуктів. Рекомендації “Лавки традицій” мережі “Сільпо”
Під час Міжнародного конгресу “Органічна Україна 2019”, що проходить у Одесі, керівник проекту підтримки розвитку фермерів, виробників, підприємців нового типу “Лавка традицій” мережі “Сільпо” Марина Булацька, виступаючи з доповіддю “Технології формування попиту для просування продуктів місцевих фермерів і артізанів” озвучила ТОП-10 трендів у просуванні нішевої фермерської продукції.
На думку фахівця, успіх продажу нішевої фермерської продукції залежить від наступних факторів:
1. Відповідайте на питання: що говоримо, як і де?
2. Використовуйте сторітеллінг – говоріть історіями;
3. Пам’ятайте, що призиви в продажах заважають, а деколи й шкодять. Стандартні рекламні лозунги шкодять. Класика журналістики, фактаж не працює. Прес-релізи – зло, вони не працюють;
4. Сторінки в соцмережах – це ваші корпоративні медіа
5. Жартуйте над собою та своєю продукцією. Використовуйте цікавий контент;
6. Варто не забувати, що комерційний контент конкурує з користувацьким контентом. В каналах має бути дружня риторика;
7. Створюйте спільноти;
8. Працюйте з Instagram. Тут є можливість говорити з цільовою аудиторією іншою мовою, відкритою. Instagram дешевший за Facebook;
9. Будуйте знання. Розповідайте, як у вас відбувається процес, чи то готування, чи то вирощування. Розповсюджуйте знання. Дайте можливість cпоживачеві продегустувати вашу продукцію;
10. Використовуйте вайбер, телеграм, емейл листування. Фільтруйте цільову аудиторію за персоналізованим принципом.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!