SWEET TRADE: Як успішно експортувати солодощі, фрукти, ягоди та горіхи з України до Близького Сходу
Запрошуємо на тренінг із відкриття ринків Близького Сходу, який стане підготовкою експортерів до торгової місії разом з ФАО і ЄБРР. 21 січня, Київ, Волоська 8/5.
$25 млрд. доларів щорічного імпорту – чи можемо ми ігнорувати такий ринок?
Йдеться про обсяг імпорту до країн Близького Сходу по овочах, фруктах, ягодах, горіхах, продуктах їх переробки, а також по цукру, меду та кондитерських виробах.
Цей ринок має високі темпи зростання та дуже високий рівень залежності від імпорту, він знаходиться відносно недалеко від України. Ціла низка країн Близького Сходу входить до найзаможніших в світі з високим рівнем доходів споживачів, а це стабільні клієнті, які готові платити високу ціну за якісну продукцію – якраз те, чого бракує внутрішньому ринку України і що стримує виробництво продуктів з високою доданою вартістю в Україні.
У березні 2019 року український торговий десант із торговою місією від ФАО (ООН) і ЄБРР, та за підтримки уряду України вирушить завойовувати арабський світ. А тим часом, розпочнемо підготовку!
21 січня ФАО та ЄБРР разом з Ukrainian Food Valley, Українською плодоовочевою ассоціацією, асоціацією “Укркондпром”, пдатформами EastFruit та UAFES проведуть тренінг “SWEET TRADE: Як успішно експортувати солодощі, фрукти, ягоди та горіхи з України до Близького Сходу.” Початок об 11.00, закінчення – 18.00. Місце проведення – Києво-могилянська бізнес-школа (КМБС), Київ, вул. Волоська, 8/5.
Участь безкоштовна, але реєстрація за посиланням обов’язкова . Запрошуємо виробників та експортерів “солодкої” (кондитерка, мед, цукор, морозиво) та плодоовочевої груп.
Це чудова нагода дізнатися, чим дихають такі країни як ОАЕ та Саудівська Аравія, як влаштовані ринки країн Близького сходу, які споживчі смаки там панують, а головне – як туди потрапити українським виробникам солодкої та плодоовочевої групи. А той, хто вже має позитивний досвід, поділиться ним.
У ПРОГРАМІ
. Чому Близький Схід? Детальний аналіз ринків кондитерської та плодоовочевої продукції з точки зору експортних перспектив. Рейтинг країн та товарів з найбільшим ринковим потенціалом. Як розвинути експорт свіжої ягоди?
. Що потрібно знати про своїх візаві? Культура та релігія, бізнес-середовище, доступ на ринки та бар’єри, особливості ведення переговорів та заключення контрактів.
. Як поставляти не те, що є, а те що купуватимуть? Аналіз споживчих трендів та преференцій арабських країн: від смаків до упаковки. Різниця в підходах до просування В2В та В2С. Розрахунок собівартості та доцільності експорту у кожному конкретному випадку.
. Чек-ліст експортера. Дрібниць не буває: від візитівок до краватки, від логотипу до неймінгу.
. Взяли і зробили: аналіз успішних кейсів з перших рук
Реєстрація за посиланням https://goo.gl/forms/y4PSpwsq8697hw802.
Контактна особа – Жанна Дуфіна, zhanna.dufina@fao.org.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!