Світовий “чіпсовий” гігант презентував лімітовану серію картопляної горілки
Відомий своїми картопляними чіпсами бренд Lay’s, котрий належить PepsiCo, дебютував в абсолютно новій категорії — до найближчих свят він випустив картопляну горілку, що виготовлено частково з тієї ж картоплі, що йде на виробництво чіпсів.
Про це повідомляє newfood.media.
Зазначається, що створена у співпраці з Eastside Distilling, «хрустка» від Lay’s виготовлена з суміші портлендської картопляної та дистильованої горілки з власної картоплі «чіпсового» гіганта.
Сама ж картопля, що йде у виробництво, розроблена власними вченими Frito-Lay, що є дочірньою компанією PepsiCo.
Дотримуючись простоти, виробники не стали створювати алкогольний напій із смаками чіпсів, натомість віддали перевагу чистій обробці з «хрустким смаком».
«Протягом десятиліть Lay’s створював радість завдяки культовим чіпсам і чудовим смакам», — кажуть у компанії.
«Тепер, якраз на час святкових урочистостей, культовий бренд картопляних чіпсів перетворює свою фірмову запатентовану картоплю в єдину у своєму роді горілку», — зазначили виробники.
Пляшки об’ємом 750 мл можна придбати виключно на сайті Shop Eastside Distilling за ціною $40 за штуку, доки є запаси.
Рекламні фото демонструють, що етикетки окремо пронумеровані, а партія налічує всього 1300 пляшок.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!