Супермаркети України націлились на миту картоплю
Наприкінці 2019 року в торгівельних мережах України з’явилася доволі актуальна тенденція для вітчизняних виробників картоплі. Українські супермаркети беруть курс на миту картоплю.
За словами виконавчого директора Української асоціації виробників картоплі (УАВК) Оксани Руженкової, упродовж осені 2019 року до УАВК зверталося чимало категорійних менеджерів торгівельних мереж із проханням надати інформацію і контакти господарств, що можуть постачати їм миту картоплю.
“Подібна картина наразі спостерігається в усіх супермаркетах “Новус”, “МегаМаркет”, структурах Fozzу Group (“Сільпо”, Fozzy, “Фора”), мережі “АТБ”. На їхніх полицях в наявності як немита, так і мита картопля. Немита в роздріб коштує в межах 11,5-12,5 грн, мита і нефасована – 17 грн. Цікаво, що споживачі більш охоче розглядають і купують митий товар, ніж продукцію з землею, що має більш програшний, нетоварний вигляд”, – повідомила вона.
За інформацією директора українського представництва нідерландської компанії Tolsma Grinish Олеся Капітанчука, в Україні обладнання для миття і шліфовки картоплі мають лише три промислових картоплярських підприємства: Green Guild Group (ТМ “Матуся Потуся”, “Вовка Морковка”, “Пані Цибулька”, “Бурякович”), ПП “Імпак” (ТМ “Овочиста”), агрохолдинг “АТК” (ТМ “Фреш-Ко”).
Водночас в УАВК застерігають: далеко не всі сорти картоплі придатні до миття.
SEEDS.org.ua за інформацією УАВК
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!