Сумчани вигадали добру і смачну їжу для всіх українців
Корисна і добра їжа завжди має відповідну назву. Яскравий тому приклад торгова марка “ДоброЇж”, яка вже понад 3 роки виробляє незвичайні крафтові солодощі. Наразі асортимент молодого підприємства з Сум налічує 17 видів живої халви і 21 різновид батончиків із сухофруктів горіхів та насіння.
Спочатку були батончики – перемелені в різних пропорціях сухофрукти горіхи та насіння, розповів SEEDS Костянтин Гетта, власник ТМ “ДоброЇж”. З часом продукції ставало дедалі більше.
До речі до створення нових рецептів залучають чимало людей. “Є технологи і я приймаю в цьому участь. Для нас поява кожного нового виду – це як народження. Тому у нас є плакат, на якому написано: “в країні “ДоброЇж” поповнення” і лелека”, – розповів підприємець.
Щодо незвичної назви ТМ, її, за словами власника торгової марки, теж придумали не одразу. “Це такий симбіоз. Спочатку була просто гра слів: “що ти їж” потім це перетворилося в “ДоброЇж”, – згадує Костянтин Гетта.
Незвичні не тільки назва та вміст смаколика, а й його пакування. Продумано все до найменших дрібниць.
“Це пакування, яке не забруднює навколишнього світу. Фольга і папір. Це те що було раніше і вже перевірене часом. Можливо це дещо складніше виробляти, але ми тримаємося. Турбота про довкілля – це для нас важливо”, – запевняє Костянтин Гетта.
Продають цю смакоту поки що тільки в Україні, однак вже є чимало зацікавлених покупців з-за кордону. Щоправда з експортом в “ДоброЇж” поки що не поспішають, як і з масовим виробництвом для великих крамниць України.
“З великими мережами поки що не працюємо – для крафтого виробництва це великі зобов’язання, але наша продукція представлена майже в сотні столичних магазинів. Це чимало кав’ярень, екокрамнички, тощо”, – каже Костянтин Гетта.
Людмила Калита, SEEDS.org.ua
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!