Стільниковий мед з Луганщини вирушить до Японії
Бджоляр з Луганської області Михайло Гребенник розвиває власний бренд «Своя пасіка». Пасіка складається з 400 бджолосімей і кочує, в залежності від того, де в цей час краще годуватися комахам.
Такому бізнесу бджоляр віддав уже 20 років життя. Нині Михайло Гребенник готує для відправки в Японію пробну партію стільникового меду. За кордоном мед в сотах цінується більше, ніж викачаний.
«Зараз важливо не тільки виробляти мед, а й вміти продавати його, – упевнений бізнесмен. – Цьому треба вчитися. Частково я чув інформацію про це на тренінгах, але потрібно і далі постійно розвиватися: бути і бджолярем, і маркетологом, і дизайнером своєї продукції».
Підприємець зізнається, що трохи хвилюється і йому дуже цікаво почути думку японців про його продукт.
Те, як різко останнім часом став змінюватися клімат, Михайла Гребенника турбує навіть більше, ніж думка японців про його мед.
Нинішнє спекотне літо при цьому з різкими перепадами температур погано позначається на бджолах. Їм доводиться працювати набагато інтенсивніше, щоб зберігати в вуликах стабільну температуру. Комахи через це виснажені, продуктивність падає.
Не кращою була і весна нинішнього року. Дуже рання, але при цьому затяжна. Гребенник зазначає, що навіть його колеги з 60-річним стажем здивувалися таким погодних примх. Через них не буде в цей раз двох сортів меду: акацієвого та різнотрав’я.
SEEDS.org.ua за інформацією Свои.City
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!