Стало відомо чому українські фермери неохоче експортують спаржу до Європи

0 163

У цьому сезоні через погодні умови українські виробники не отримали запланованого врожаю спаржі. Однак експортувати спаржу до Європи невигідно через високу конкуренцію на ринку і низьку цінову політику, розповів директор зі стратегії та розвитку ТОВ “Нікдарія” Євген Харлан.

“Спаржа починає активно рости при температурі 10°С, яка тримається мінімум три доби поспіль. У травні були приморозки, іноді температура опускалася до 2-3°С, тому культура підмерзла, пагони перетворилися в некондиційну продукцію”, –  пояснив Євген Харлан.

За його словами, в компанії “Нікдарія” під спаржею в цьому сезоні було 15 га, і вся вирощена продукція реалізовувалася на внутрішньому ринку –  в торгових мережах і через власні роздрібні точки продажу.

“Експортувати спаржу до Європи невигідно через високу конкуренцію на ринку і низьку цінову політику – там спаржа набагато дешевша, ніж в Україні. У цьому сезоні внутрішній ринок був недостатньо заповнений спаржею, і ціна для виробника була хороша”, – зазначив виробник.

Він також додав, що компанія планує збільшувати площі під цією культурою і розглядає для експорту спаржі ринки Азії та Близького Сходу.


Українське ягідне підприємство “Нікдарія” (TM iBerry) управляє ягідним проектом розміром близько 100 га в Радомишльському районі Житомирської області. Основною культурою є лохина сортів Duke, Chendler, Bluegold, Bluecrop, Spartan, Elliot.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією  AgroPortal.ua

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!