Стало відомо чому українські фермери неохоче експортують спаржу до Європи
У цьому сезоні через погодні умови українські виробники не отримали запланованого врожаю спаржі. Однак експортувати спаржу до Європи невигідно через високу конкуренцію на ринку і низьку цінову політику, розповів директор зі стратегії та розвитку ТОВ “Нікдарія” Євген Харлан.
“Спаржа починає активно рости при температурі 10°С, яка тримається мінімум три доби поспіль. У травні були приморозки, іноді температура опускалася до 2-3°С, тому культура підмерзла, пагони перетворилися в некондиційну продукцію”, – пояснив Євген Харлан.
За його словами, в компанії “Нікдарія” під спаржею в цьому сезоні було 15 га, і вся вирощена продукція реалізовувалася на внутрішньому ринку – в торгових мережах і через власні роздрібні точки продажу.
“Експортувати спаржу до Європи невигідно через високу конкуренцію на ринку і низьку цінову політику – там спаржа набагато дешевша, ніж в Україні. У цьому сезоні внутрішній ринок був недостатньо заповнений спаржею, і ціна для виробника була хороша”, – зазначив виробник.
Він також додав, що компанія планує збільшувати площі під цією культурою і розглядає для експорту спаржі ринки Азії та Близького Сходу.
Українське ягідне підприємство “Нікдарія” (TM iBerry) управляє ягідним проектом розміром близько 100 га в Радомишльському районі Житомирської області. Основною культурою є лохина сортів Duke, Chendler, Bluegold, Bluecrop, Spartan, Elliot.
SEEDS.org.ua за інформацією AgroPortal.ua
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!