Споживання Омега 3 є великим продуктовим трендом у світі на який варто орієнтуватися й українським виробникам
Українським виробникам потрібно ретельно досліджувати продуктові тренди у світі та орієнтуватися на них. Про це заявив економіст інвестиційного центру Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак під час виступу на п’ятій національній конференції «Мільйон із гектара», яка відбулася сьогодні у Києві.
«Які продуктові тренди є у світі? Я б виокремив, передусім, один великий тренд на сьогоднішній день – це споживання Омега 3. Чому саме Омега 3 є настільки важливим на сьогоднішній день? Через розповсюдження веганства»,- зазначив Андрій Ярмак.
Він також пояснив, що незважаючи на те, що багато країн світу мріють збільшити споживання м’яса, але не можуть собі це дозволити через брак коштів, в інших країнах люди, навпаки, стають веганами.
«І це не стільки питання здоров’я, скільки екології. Тому дуже великий тренд пов’язаний саме з Омега 3»,- зазначив, звертаючись до учасників конференції Андрій Ярмак.
Фахівець ФАО також розповів, що на сьогоднішній день рослиною №1 за вмістом Омега 3 є горобейник лікарський.
«Ця рослина росте у нас у ярах, вздовж доріг і є фактично бур’яном. І зараз горобейник лікарський є фактично трендом – його розпочинають культурно вирощувати та переробляти у олію. Але у нас він поки що фактично невідомий – у готовому вигляді цю рослину завозить лише одне підприємство»,- пояснив фахівець.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!