Цього тижня відбулася презентація першої в Україні масштабної кампанії з популяризації органічних продуктів, повідомляє SEEDS. Проєкт об’єднав виробників органічної продукції, професійні асоціації та спілки, представників креативної індустрії та ЗМІ.
“Окрім комунікаційної кампанії, ми презентували органічну ініціативу. Це величезний крок для формування ринку органічних продуктів в Україні. Наша мета – побудувати своєрідну екосистему зв’язків між органічними виробниками. Ми вже координуємось”, – зазначила Олена Корогод-Березовська, президент ГС «Органічна Україна».
Читайте також: В Україні планують популяризувати органічні продукти
За словами фахівчині, українці цілком готові до споживання органічних овочів, фруктів, молочної продукції та ін.
“Ще одна мета кампанії – побудувати простий, зрозумілий діалог зі споживачем. Головне гасло: обирай органічні сертифіковані продукти. Ми проводили опитування. 70% українців готові споживати таку продукцію. Промо-кампанія дає покупцям розуміння, як відрізнити органічні продукти, та де їх знайти. За словами виробників органічної продукції, всі інвестиції, донорська підтримка та підтримка держави не настільки важливі, як постійний попит з боку споживачів. Якщо завдяки кампанії нам вдасться підвищити рівень довіри та обсяги споживання органічних продуктів в Україні, ми впевнені, що ринок розвиватиметься дуже стрімко”, – говорить Олена Корогод-Березовська.
Комунікаційну кампанію реалізує об’єднання «Органічна ініціатива» за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми QFTP, що впроваджується FiBL у партнерстві з SAFOSO AG, https://qftp.org.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!